Внутрішнє дослідження Meta виявило, що підлітки, які регулярно відчувають незадоволення власним тілом після користування Instagram, бачать значно більше контенту, пов’язаного з розладами харчової поведінки або негативним образом тіла.
Про це повідомляє Reuters.
Аналітики Meta зазначили, що підліткам, які повідомляли про часте відчуття дискомфорту через зовнішність, алгоритми частіше показували пости з підкресленими частинами тіла, коментарями щодо типів фігури та зображеннями, що натякають на порушення харчової поведінки.
У дослідженні взяли участь 1 149 підлітків протягом навчального року 2023–2024. Згідно з результатами, серед 223 учасників, які найчастіше повідомляли про незадоволення своїм тілом, контент із такими темами становив 10,5% усіх переглядів. Для інших підлітків цей показник був утричі меншим – лише 3,3%.
Крім того, ті самі користувачі частіше бачили провокативний або ризикований контент, який Meta класифікує як “дорослі теми”, “небезпечна поведінка”, “жорстокість” чи “страждання”. Загалом такі матеріали становили понад чверть усього контенту (27%), тоді як у решти користувачів – лише 13,6%.
Дослідники Meta наголосили, що ці результати не доводять, ніби Instagram безпосередньо погіршує сприйняття тіла серед підлітків, адже ймовірно, що користувачі, які мають подібні проблеми, самостійно шукають відповідні матеріали. Попри це, у звіті вказано, що Instagram “показує великі обсяги чутливого контенту підліткам, які вже мають ознаки незадоволення тілом”, і що навіть внутрішні радники Meta раніше закликали обмежити подібні матеріали.
У компанії заявили, що результати дослідження підтверджують її прагнення зробити платформи безпечнішими. Представник Meta Енді Стоун зазначив, що дослідження є частиною зусиль компанії краще розуміти досвід молодих користувачів і створювати більш підтримувальне онлайн-середовище. За його словами, Meta вже працює над тим, щоб показувати підліткам контент, який відповідає віковим стандартам PG-13.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Meta закриє настільні додатки Messenger для Windows і Mac у грудні. Після 15 грудня користувачі зможуть користуватися Messenger лише через вебверсію Facebook.