Нідерландська компанія Signify, найбільший у світі виробник освітлювального обладнання, повідомила про падіння продажів на 8,4% у ІІІ кварталі 2024 року, що виявилося гіршим за очікування аналітиків.
Про це повідомляє Reuters.
На тлі спаду попиту в комерційному та державному секторах США компанія знизила прогноз на 2025 рік, очікуючи скорочення продажів на 2,5–3%, тоді як раніше передбачалося незначне зростання. Згідно зі звітом, квартальні продажі Signify становили 1,4 млрд євро ($1,6 млрд), тоді як ринковий консенсус оцінювався у 1,46 млрд євро. Основний підрозділ компанії – професійне освітлення, що включає системи для комерційних і громадських просторів, – зафіксував спад на 7%, до 928 млн євро.
Продажі традиційних ламп і світильників скоротилися на 25%, до 76 млн євро, що пов’язано з переходом ринку на більш енергоефективні рішення. Водночас сегмент OEM, який постачає компоненти для виробників, зменшився на 26%, до 93 млн євро, через зниження замовлень від двох великих клієнтів, не пов’язаних із ситуацією в США. Найстабільніше показав себе споживчий напрям компанії, який охоплює бренди Philips Hue та WiZ – тут продажі знизилися лише на 1%, до 301 млн євро.
Негативний вплив ослаблення долара частково компенсувало зростання ринку в Індії та випуск нових продуктів. Кількість працівників Signify на кінець ІІІ кварталу становила 28 064 особи, що на 7% менше, ніж рік тому. Компанія, яка відома своїми системами розумного освітлення для вулиць та об’єктів, зокрема Empire State Building у Нью-Йорку та Allianz Arena у Мюнхені, продовжує орієнтуватися на розвиток енергоефективних рішень попри тимчасові ринкові труднощі.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Alaska Airlines відновила роботу після масштабного збою в ІТ-системі. Через технічну несправність авіакомпанія тимчасово зупинила всі рейси по США майже на три години.