Захід покликаний допомогти українським підприємцям розвивати міжнародні продажі, посилювати присутність брендів на глобальних онлайн-майданчиках та ефективніше працювати з іноземними клієнтами.
Сьогодні на світових маркетплейсах – Amazon, Etsy, eBay та інших – працюють близько 70 000 українських магазинів. Вироби українських майстрів можна придбати у понад сотні країн світу – від традиційних вишиванок до високоякісних дизайнерських виробів, що поєднують сучасний стиль і українську автентичність. Такий інтерес до продукції Made in Ukraine свідчить про зростання конкурентоспроможності вітчизняного малого бізнесу на глобальному рівні.
Щоб підтримати цей розвиток і дати підприємцям нові інструменти для масштабування, Укрпошта та Payoneer проведуть практичний інтенсив, присвячений експорту через провідні e-commerce платформи.
Шість годин занять побудовані виключно на реальних кейсах та історіях успіху українських експортерів. Навчання спрямоване на тих, хто хоче розвинути бренд за кордоном.
Ключові навички, які отримають учасники:
Серед спікерів:
Дата проведення: 13 листопада.
Час: з 10:00 до 18:00.
Формат – комбінований:
Участь у практикумі безкоштовна, але попередня реєстрація обов’язкова.
Кількість місць на офлайн-подію – обмежена!
Усі зареєстровані учасники також зможуть розширити бізнес-ком’юніті для подальшого спілкування та обміну досвідом.
Зареєструватися та ознайомитися з детальною програмою можна за посиланням.
Минулий захід переглянули 13 000 експортерів. Отримуйте кращі знання першими. Інтенсив доступний на YouTube.
Довідка від партнера:
Payoneer – це глобальна фінтех-компанія, що вже 10 років надає малому та середньому бізнесу в усьому світі можливості для здійснення платежів, ведення бізнесу та глобального зростання. Місія Payoneer – надати бізнесам у будь-якій точці світу можливість досягати успіху у цифровій глобальній економіці. Для цього компанія створила глобальну фінансову інфраструктуру, яка усуває бар’єри та спрощує транскордонну торгівлю. Більше інформації на сайті.