Акції Pinterest обвалилися на 18% у середу після оприлюднення песимістичного прогнозу, який посилив побоювання інвесторів щодо уповільнення темпів зростання компанії.
Про це повідомляє Reuters.
Результати Pinterest контрастують із позитивними звітами інших гігантів цифрової реклами, таких, як Alphabet (Google), Meta (Facebook, Instagram) та Reddit, які зафіксували зростання прибутків у ІІІ кварталі завдяки активним рекламним витратам.
Експерти зазначають, що платформи Meta, TikTok та інші нині залишаються переважним вибором для світових ритейлерів, особливо напередодні святкового сезону завдяки ширшій аудиторії та розвиненим інструментам штучного інтелекту.
Фінансовий директор Pinterest Джулія Доннеллі повідомила, що компанія зіткнулася зі зниженням обсягів реклами у США та Канаді – ключових ринках для платформи.
Вона пояснила це тим, що великі американські ритейлери стикаються з тиском на прибутковість через тарифи, що впливає на їхні маркетингові бюджети. Крім того, китайські онлайн-ритейлери, зокрема Temu та Shein, скоротили витрати на рекламу після скасування податкової пільги «de minimis» і посилення тарифної невизначеності, що ще більше погіршило ситуацію для Pinterest.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Китай зобов’язав дата-центри з держфінансуванням використовувати лише вітчизняні ШI-чипи. Нові правила спрямовані на усунення іноземних технологій із критичної інфраструктури та підтримку національного виробництва мікрочипів.