Китай хоче продовжувати імпорт російського зрідженого природного газу (LNG) попри санкції, та, ймовірно, прагне створити для цього власний «тіньовий» флот.
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
За словами аналітиків, КНР має достатню кількість газу, що надходить трубопроводами і є дешевшим, але альтернативні морські постачання можуть сприяти подальшій диверсифікації та зміцненню зв'язків із росією.
Попри те що реалізація ідеї все ще на початковому етапі, рух танкерів і структура їхньої власності в Китаї починають відображати тенденції, що спостерігалися, коли свій «тіньовий» флот створювала рф.
Наприклад, танкер LNG CCH Gas, який перевозить російський вантаж, приховує своє місце базування, наближаючись до китайського порту, свідчать дані супутників і судноплавства. Його зареєстрований власник, CCH-1 Shipping Co., має адресу в Гонконзі, яка збігається з адресою поштової компанії Samxin Secretarial Services Ltd. Bloomberg зазначило, що це поширена практика для компаній, які прагнуть приховати бенефіціарного власника, торгуючи паливом з Ірану чи росії.
Проте створення «тіньового» флоту для транспортування LNG буде складнішим, ніж для нафти, оскільки це складніша технологія перевезення, а також тому, що танкерів для зрідженого газу загалом менше у світі й приховати їхнє місце базування буде складно.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що індійська Nayara Energy інтегрувалася з «тіньовим» флотом росії. Після запровадження санкцій проти «Роснєфті» індійський переробник змінив логістику, переорієнтував постачання на внутрішній ринок і підключився до схем російського експорту нафтопродуктів.