Google запропонував ЄС змінити політику щодо рекламних технологій

Водночас антимонопольні регулятори Євросоюзу закликають продати частину бізнесу для усунення конфлікту інтересів

Фото: Getty Images

Google запропонував спростити видавцям і рекламодавцям використання своїх технологій онлайн-реклами, незважаючи на заклик антимонопольних регуляторів ЄС продати частину бізнесу для усунення конфлікту інтересів.

Про це повідомляє агентство Reuters.

За даними агентства, регулятори ЄС націлені на те, що Google володіє інструментами, які використовують рекламодавці та видавці, а також на її рекламну біржу AdX, яка знаходиться посередині.

Європейська комісія, яка виступає в ролі антимонопольного органу ЄС, у вересні оштрафувала Google на 2,95 млрд євро за те, що компанія надавала перевагу власним послугам з онлайн-реклами, щоб посилити центральну роль AdX.

ЄК заявила, що така поведінка шкодить конкурентам, рекламодавцям і видавцям, і дала компанії час до листопада, щоб вона запропонувала заходи для усунення конфлікту інтересів у ланцюгу постачань рекламних технологій, запропонувавши продати частину бізнесу.

У п'ятницю Google заявила, що подала свою пропозицію до виконавчого органу ЄС, яка загалом схожа на ту, що була запропонована в ході розслідування Міністерства юстиції США з того ж питання.

«Наша пропозиція повністю відповідає рішенню ЄК без руйнівного розпаду, який зашкодив би тисячам європейських видавців і рекламодавців, які використовують інструменти Google для розвитку свого бізнесу», – йдеться в повідомленні компанії.

У агентстві зазначили, що компанія також запропонувала підвищити взаємодію своїх інструментів, щоб надати видавцям і рекламодавцям більше вибору та гнучкості.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Anthropic вкладе $50 млрд у будівництво датацентрів у Штатах. Компанія обирає британську Fluidstack для будівництва власної інфраструктури в США.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS