OLX Group («OLX»), світовий лідер онлайн-оголошень із майже 60 мільйонами щоденних пропозицій у семи країнах та дочірня компанія Prosus, повідомила про результати за перші шість місяців фінансового року (з квітня 2025 по вересень 2025).
Дохід зріс на 22% (17%) у порівнянні з відповідним періодом минулого року: до $473 млн, з $389 млн у першій половині 2025 року.
Скоригований показник EBITDA збільшився на 52% (44%) у порівнянні з минулорічним періодом – до $231 млн, із розширенням маржі на 10 відсоткових пунктів до 49%. Скоригований показник EBIT зріс на 59% (51%) у порівнянні з попереднім періодом і досяг $205 млн.

«Я дуже пишаюся, що наша стратегія дає значні результати. Залишаючи фокус на основних категоріях та швидкому впровадженні нашого власного ШІ по всьому бізнесу для покращення успіху клієнтів, ми вже демонструємо значний прогрес лише за рік після реорганізації компанії. Попри те, що ми залишаємося відданими органічному росту, придбання провідної французької платформи для продажу авто La Centrale показало, що ми перебуваємо в чудовій позиції для використання стратегічних можливостей розширення нашої присутності в Західній Європі», – сказав Крістіан Гізі, генеральний директор OLX Group.
Суттєві результати OLX зумовлені зростанням у ключових категоріях: «Авто», «Нерухомість» та «Робота». Крім того, OLX продовжує впроваджувати інновації у продуктовій пропозиції, покращуючи досвід професійних клієнтів та кінцевих користувачів. Зокрема – за допомогою передових рішень штучного інтелекту. У розрізі основних категорій:
OLX посилив свою присутність у Західній Європі, придбавши французьку платформу для продажу авто – La Centrale. Вона доповнила наявне портфоліо компанії на перспективному ринку нової країни. Також OLX оголосив про продаж непрофільних активів в Узбекистані та Казахстані, польської сервісної платформи Fixly та румунської фінансової платформи нерухомості Kiwi Finance. Це підкреслює стратегічний фокус компанії на ринках, що мають високий рівень росту у ключових для неї категоріях.
OLX зміцнив своє лідерство на ринку України в категоріях «Товари», «Робота» та «Нерухомість». Щомісяця платформа об’єднує понад 23 мільйони користувачів і забезпечує близько 50 000 безпечних транзакцій щодня.
OLX Робота продемонструвала відмінні результати у першій половині 2025 року завдяки першій за кілька років 360-градусній рекламній кампанії. Вона сприяла зростанню щоденної активності користувачів на 14,7% і збільшенню взаємодії з пошуком на 31% у річному вимірі. Платформа також провела Форум People Power для HR-професіоналів, який зібрав 362 учасники на місці та 1 300 глядачів онлайн. Під час події OLX відзначили 12 бізнес-лідерів за ініціативи у сфері безпеки робочого середовища та інклюзії.
OLX Нерухомість зберегла лідерські позиції в категорії завдяки стратегічним телевізійним кампаніям у піковий сезон, досягнувши зростання активності користувачів на 3,5% у липні та серпні 2025 року. Команда зміцнила партнерські відносини на ринку завдяки проведенню великих конференцій з нерухомості (понад 500 учасників) та заходів у великих містах (Київ, Дніпро, Одеса), які залучили понад 700 бізнес-клієнтів.
Тим часом OLX Товари отримали визнання за вплив на громаду: компанія здобула дві нагороди на конкурсі PR кейсів від медіа MMR за кампанії, які охопили понад 5,5 мільйонів людей. Також у межах ініціативи OLX Trust & Safety реалізували спецпроєкт спільно з Кіберполіцією.
У цьому фінансовому році OLX інвестує $20 млн у розробку можливостей штучного інтелекту та запроваджує понад 60 ШІ-кейсів на своїх платформах. У першій половині фінансового року було реалізовано 10 рішень на основі генеративного ШІ. Ці інвестиції вже приносять помітний результат: інновації сприяють підвищенню ефективності, розвитку автоматизації, покращенню довіри та безпеки, а також наданню розумних рішень для користувачів і професійних клієнтів.
Серед нових рішень – функція публікації на основі GenAI, яка автоматично генерує атрибути та описи для оголошень у всіх категоріях. Це скорочує час і зусилля на розміщення оголошення на 35-55% у таких категоріях, як нерухомість, електроніка, товари для дому та саду та інших. Водночас якість оголошень покращилася до 37% завдяки більш повним та точним описам.
Про OLX Group
OLX – світовий лідер цифрових маркетплейсів, що створює платформи для полегшення торгівлі, щомісяця обслуговуючи десятки мільйонів професійних продавців та споживачів у Європі та Південній Африці. Володіючи масштабом і використовуючи передові інновації штучного інтелекту в межах своїх надійних брендів (включаючи Autotrader, OLX, Otomoto, Property24 та інші), OLX допомагає людям продавати та купувати автомобілі, знаходити житло, отримувати роботу, купувати й продавати товари для дому та багато іншого.
OLX Group – це класифайд-бізнес Prosus – глобальної технологічної компанії, яка є рушійною силою провідних брендів лайфстайл електронної комерції в Латинській Америці, Європі та Індії.
Для отримання додаткової інформації про OLX відвідайте сайт.