Зимові свята – час, коли особливо хочеться дарувати близьким теплоту й турботу, навіть перебуваючи на відстані. Проте магія подарунка, відправленого поштою, народжується не лише завдяки його вмісту – якісне, продумане паковання створює перше враження й підкреслює значущість моменту. Напередодні Нового року у ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» розповіли про оновлену лінійку пакувальних рішень, яка поєднує європейські стандарти якості, екологічність та преміальну естетику.
Київський картонно-паперовий комбінат – беззаперечний лідер ринку з виробництва гофрокартону: як зазначив голова правління Юрій Головченко, лише за перші 9 місяців поточного року підприємство випустило 115,2 тисячі тонн картонної продукції, що повністю забезпечує потреби основних споживачів.
ККПК першим серед українських виробників запропонував інноваційні конструкції з гофрокартону для поштових відправлень.
Два роки тому завдяки підтримці австрійського власника PMH на чолі з д-ром Хайнцом Ціннером (Dr. Heinz Zinner) комбінат запустив нову виробничу лінію, орієнтовану на сегмент e-commerce. Це дозволило адаптувати пакувальну продукцію під різноманітні товарні категорії – від косметики та парфумів до алкогольних напоїв, книг і гаджетів.
Цьогоріч технологи Київського КПК розширили асортимент пакувальних рішень до чотирьох основних груп:

«У 2025 році ми оновили лінійку пакувальних рішень, що дозволяє замовникам вибирати оптимальний варіант конструкції паковання, враховуючи властивості товару та особливі вимоги. А для кінцевого споживача ми гарантуємо приємні враження під час розпакування – тепер не потрібно шукати гострий предмет для відкриття, немає ризику пошкодження товару», – пояснює директор департаменту продажу гофропродукції та литої тари ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» Микола Мацкевич.
Інноваційні рішення ККПК суттєво спрощують процес пакування. Конструкція Easy-box із самозбірним дном і клеєм постійної липкості PSA не потребує використання скотчу. Відкриття відбувається миттєво завдяки вклеєній спеціальній стрічці Tear Tape. Надійна фіксація вмісту забезпечує його цілісність під час перевезення без додаткових ущільнювачів, а непошкоджена відривна смужка є маркером того, що до посилки, окрім відправника й одержувача, ніхто не торкався.
Естетика та функціональність – невіддільний складник святкових відправлень. Особливо популярною цього сезону є новинка – спеціалізоване паковання для косметики та парфумів, виготовлене з екокрафт гофрокартону з витонченим дизайном і ретельно підібраними кольорами фарб.
«Спостерігаємо справжній бум попиту на бокси для електронної комерції, виготовлені з екокрафт гофрокартону. У поєднанні з витонченим дизайном паковання має вигляд витвору мистецтва. Кінцевий споживач отримує задоволення ще до моменту відкриття. Це вміло використовують продавці косметичних та парфумерних товарів», – наголошують представники ККПК.
Багатоколірний рекламний друк дозволяє клієнтам комбінату реалізувати будь-які побажання та інтегрувати в паковання корпоративну айдентику, створюючи унікальні святкові дизайни.

Фахівці ККПК приділили особливу увагу оновленню спеціалізованого паковання для алкогольної продукції. Цього року до вже наявних рішень додали ще один оптимізований варіант Wine box для поштових відправлень.
Конструкція винних боксів Київського КПК забезпечує ергономічність, захист під час транспортування та преміальний зовнішній вигляд, що особливо важливо для різдвяних подарунків.
«Завдяки високим функціональним якостям нашої тари на її використання перейшли такі відомі мережі алкомаркетів, як OkWine, Розетка, Vino.ua. А серія паковання для магазинів Winetime зі стильним дизайном посіла найвище призове місце у конкурсі «Українська зірка упаковки 2025». Основні запити клієнтів – безпека, зручність і якість. Ми гарантуємо, що покупці після розпакування отримають щастя, а не бите скло!» – підкреслюють на комбінаті.
Екологічність – один із пріоритетів комбінату. Використання гофрокартону як основного матеріалу відповідає світовим трендам і вимогам сучасного ринку електронної комерції.
«Властивості гофрокартону дозволяють не тільки надійно захищати товари під час транспортування, а й з легкістю утилізувати використане паковання в процесі вторинного перероблення. Ми створюємо конструктивні рішення так, щоб мінімізувати використання додаткових матеріалів. Застосування картону з великим вмістом первинних волокон дозволяє надати продукту надійності, природної натуральності, екологічності», – додає заступник директора департаменту продаж гофропродукції та литої тари з продаж нових видів упаковки Андрій Ребро.
Якісні пакувальні рішення у святковий період – це не просто захист поштових відправлень, а частина емоційного досвіду, яку назавжди запам'ятають одержувачі. Продукція ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» поєднує інноваційність, екологічність та естетику, що робить її ідеальним рішенням як для бізнесу, так і для індивідуальних клієнтів, які прагнуть подарувати близьким справжнє різдвяне диво.