Сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів за підсумками листопада складає 13 500, що на 2,3% менше, ніж було у жовтні, але на 143,8% більше відносно показників листопада 2024 року.
Про це повідомляє пресслужба Інституту досліджень авторинку.
У пресслужбі розповіли, що основу складають імпортовані електромобілі з пробігом, частка таких 56,1%, або 7569 одиниць. Другий за обсягами підсегмент цього разу – нові електроавто.
Нових легковиків групи BEV було зареєстровано 3154 од., що складає 23,4%. Це, за словами аналітиків, перший раз, коли було досягнуто й перейдено відмітку в 3000 перших реєстрацій.
Вживані електроавто з внутрішнього ринку зайняли 20,5% у своїй групі, у кількісному вимірі це 2776 од.
Згідно з аналітикою, показники за цими підсегментами змінились у порівнянні з минулими періодами:
За даними пресслужби, станом на кінець листопада в Україні (без урахування промислових електрокарів, тролейбусів, рейкових машин та групи «мото») парк електромобілів в Україні складає 214 700 одиниць.
Найбільше в ньому легковиків – 210 300 одиниць. Вантажівок на електротязі 4400, також є кілька електробусів (9 од.).
«Цікаво, що найбільше у нашому парку електромобілів марки Tesla – 20,2%, хоч від початку «електромобілізації» й донедавна лідирував Nissan, частка якого зараз 17,4%. Третій у цьому списку Volkswagen, з часткою 12,2%», – наголосили аналітики.
За їхніми даними, середній вік у цьому сегменті парку – 5,6 року, що робить його наймолодшим серед усіх інших сегментів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що за місяць українці придбали понад 8000 нових авто. Продажі нових легковиків в приватному сегменті авторинку зросли на 84%, у корпоративному – на 17%.