Офіційно оголошено результати премії «Вибір року» 2025 – національного рейтингу довіри, який формують незалежні дослідження споживчих уподобань по всій Україні. Цьогоріч участь у премії вкотре підтвердила: український ринок стрімко розвивається, а конкуренція за лояльність покупця зростає щороку.
Премія відзначає бренди та компанії, що стали №1 у своїх категоріях завдяки якості, інноваціям, сервісу та репутації. У 2025 році серед переможців – національні та міжнародні компанії, виробники, девелопери, мережі сервісів, інтернет-платформи й торгові оператори.
Особливість цьогорічного сезону – значне посилення позицій українських брендів у багатьох товарних та сервісних категоріях, а також зростання популярності інноваційних рішень, здорового способу життя, smart-технологій і сучасних підходів до сервісу.
САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ ШКІДЛИВИМ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я
Вітаємо переможців та бажаємо нових досягнень у 2026 році! Премія «Вибір року» продовжує підсилювати довіру до брендів і формувати стандарти на українському ринку. Долучайтесь до кращих компаній країни – заповнюйте заявку на участь.

- Участь у премії «Вибір року» стала для Torssen не просто престижною подією, а важливим каталізатором зростання та стратегічного розвитку компанії.
По-перше, це посилило довіру до бренду. Клієнти, партнери та ринок отримали підтвердження, що Torssen – це не випадковий гравець, а компанія з високими стандартами та стабільною якістю. Такий статус значно впливає на прийняття рішень дистриб’юторами та ритейлом. По-друге, участь у премії відкрила нам доступ до нових можливостей співпраці. Після оголошення результатів активізувались запити від великих мереж, СТО та торгових партнерів, яким важливо працювати з брендом, що має офіційне визнання й репутацію.
Директор, Юрій Павлович Дем'яненко

- Участь і перемога бренду Бепантен® у бізнес-премії «Вибір року» є незалежним підтвердженням лідерства та ефективності Бепантен®. Це посилює нашу репутацію надійності, стимулює інвестиції у подальші інновації та розширення лінійки продуктів, що відповідають потребам сучасної сім’ї.
Для нашої команди це найвища мотивація та підтвердження цінності щоденної праці. Перемога символізує, що наші зусилля помічені та високо оцінені українськими споживачами. Це надихає нас продовжувати нашу місію і з новими силами створювати проекти та активності на підтримку наших брендів.
Оксана Константинова, бренд менеджерка Бепантен, старша менеджерка з маркетингу
- Для бренду Детралекс® ця нагорода – важливе підтвердження довіри споживачів. Ми пишаємося тим, що наші зусилля допомагають людям обирати ефективні рішення для здоров’я судин, а спільна робота команди дозволяє підтримувати високі стандарти якості».
Олена Бартовщук, начальник відділу по роботі з безрецептурними препаратами, «Серв’є Україна»
- Участь дисциплінує й задає високу планку, яку ми з року в рік тримаємо. Ми отримуємо зовнішній вимір нашої роботи й бачимо, як нас оцінюють порівняно з іншими ринковими гравцями. Це мотивує прискорювати інновації, удосконалювати категорії, оновлювати дизайн, покращувати комунікацію та сервіс. Такі премії створюють здорову конкуренцію, яка рухає індустрію вперед, а нам допомагає точніше розуміти очікування покупців.
Анастасія Макова, директорка з маркетингу напряму Household корпорації «Біосфера»