Потреби споживачів: чого очікують міленіали від ритейлу

Як продавати товари та послуги новим поколінням

Фото: pixabay

Світ змінюється з такою швидкістю, що бізнес має дуже оперативно реагувати на потреби споживачів.

То чого потребують міленіали? Як завоювати прихильність тих, хто вже сьогодні генерує 35% обсягу роздрібних продажів, що саме вони шукають на сайтах та полицях супермаркетів, розповіла Mind директор з розвитку BERTA Group Уляна Киричук.

Міленіали вже офіційно стали поколінням, яке найбільше впливає на маркетинг та розробку продуктів. Їхні потреби  блискавично використовує бізнес, зокрема в підтримці трендів «старих потертих кросівок», веганства, у фокусі на екологічності, надійності та відкритості брендів. Сюди ж варто віднести й тренд на захисні маски відомих фешен-дизайнерів.

Вже сьогодні можна сказати, що покоління соціальних мереж та здорового способу життя приведе до завершення життєвого циклу цілої низки продуктів, серед яких: пиво, майонез, крупи та сухі сніданки.

Як зробити свій продукт актуальним для міленіалів

Як завоювати цю прискіпливу аудиторію

Міленіали ще не досягли піку свого фінансового стану, який приходить у віці 40–50 років. Тому тренди, які задає нове покоління протримаються ще довго. Бізнес, який відреагує на нові виклики та потреби міленіалів, має всі шанси отримати лідерські позиції та завоювати їхню прихильність.

Тому залишитися на ринку, де старі моделі вже не працюють, а нових, суперефективних, ще не придумали, можливо за умови формування власних моделей, взяття на себе відповідальності та ризиків.

Нове покоління вимагає від компанії – інновацій, які мають бути спрямовані на створення нових продуктів, нових моделей бізнесу та скорочення процесів. Інновації повинні бути направлені саме на покращення клієнтського досвіду.

Важливо зосередитися на таких ключових напрямах, як: створення нових продуктів та сервісів для клієнта, кастомізація (індивідуальний підхід), покращення показників сервісу, швидкість та ціна.

Якщо ваша компанія реалізує проєкти та інноваційні моделі за цими напрямами, то успіх вам гарантований. Ви отримаєте лояльність клієнтів нового покоління та довготривалу фінансову стабільність.

І, як відповідальний представник покоління міленіалів, можу додати ще один тренд майбутнього – завершення ери конкуренції та початок ери партнерства. Партнерство в інноваційних проєктах дає дуже неочікувані та швидкі результати.

REACTOR.UA – відкрита платформа інновацій, що пропонує інфраструктуру та інструменти для успішної роботи з інноваціями.

Резиденти платформи – компанії, відкриті до інновацій, акселератори, інкубатори, інноваційні хаби, лабораторії, продуктові технологічні команди.

Ставши резидентом платформи REACTOR.UA, ви зможете:

  • працювати з кращими світовими технологічними рішеннями і стартап-командами, здатними реалізувати будь-які інноваційні ідеї;
  • шукати рішення своїх інноваційних викликів, використовуючи менторську підтримку резидентів – агентів інновацій;
  • спільно з резидентами проводити відкритий пошук інноваційних ідей;
  • бути в курсі провідних інноваційних практик і світових трендів;
  • тестувати ідеї просто, швидко і з мінімальними витратами;
  • увійти до списку інноваційних компаній України, взявши участь у Innovation Index.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS