Україна – єдина країна у світі, де 9 послуг, необхідних при народженні дитини, надаються за однією заявою, кажуть у Мінцифрі. Як їх отримати nf що передбачає сервіс єМалятко, розповіла Mind заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Країни, де є комплексний підхід до надання послуг: Сербія, Канада – 5 в 1, Нова Зеландія, Австралія – 3 в 1.
У січні 2020 року харківська родина стала першим користувачем сервісу єМалятко. На сьогодні комплексною послугою скористалися понад 50 000 родин, а минулого тижня кількість українських батьків, що вибирають єМалятко, сягнула 51,37%. Це кожна друга українська родина.
єМалятко – перша комплексна послуга за життєвою подією, щоб у разі певної ситуації людина лише за однією заявою скористалася всіма необхідними сервісами.
Батьки, у яких народилася дитина, можуть отримати одночасно 9 державних послуг від різних органів влади: 2 обов’язкові та 7 – на вибір.
Крім державної реєстрації народження та визначення походження дитини, батьки можуть обрати та отримати ще 7 послуг, це:
Послуга єМалятко стала доступною в онлайні на порталі «Дія» завдяки переходу від паперового медичного свідоцтва про народження (форма №103/о) до електронних медичних висновків.
Лікар у пологовому будинку може зареєструвати дитину онлайн, тобто зробити е-медичний висновок.
Після цього батьки отримують SMS із номером реєстрації дитини, який дає можливість автоматично підтягнути всю інформацію в заявці. Не потрібно зайвий раз вносити дані про дату народження, адресу, стать тощо.
Сервіс єМалятко доступний онлайн, а також офлайн у 795 населених пунктах.
Це 1434 точки доступу: 77 пологових, 770 ЦНАП, 587 ДРАЦС та 4659 адміністраторів. Перелік місць, де можна скористатися єМалятко, доступний за посиланням.
Мапа точок доступу – тут.
Докладна інформація про те, як скористатися послугою, – тут.
Раніше, щоб отримати послуги для новонародженої дитини, батькам доводилося відвідувати 11 установ, бігати кабінетами, проводити час у чергах, збирати та подавати близько 37 різних документів, власноруч заповнювати заяви йповертатися в установи по результат отримання послуги.
У середньому такий квест займав близько 10 днів.
Рівень задоволеності послугою єМалятко – 90–100%, а 96% користувачів готові радити сервіс друзям і знайомим.
Ми додали до pdf-заяви єМалятко QR-код на опитування щодо якості послуг. Одразу після оформлення послуги батьки можуть відсканувати код та залишити відгук.
В опитувальнику є запитання від загальних «Чи задоволені ви роботою адміністратора, який надавав комплексну послугу єМалятко?» до відкритих «Що можна вдосконалити?».
Далі ми опрацьовуємо всі відгуки. Якщо є негативні, то одразу реагуємо. Щоб дізнатися, що пішло не так, комунікуємо з держорганом, роботою якого незадоволені, та скаржником і вдосконалюємо послугу.
Наразі Мінцифра працює над підключенням десятої послуги. Найближчим часом можна буде оформити посвідчення батьків і дітей із багатодітної сім’ї.
Крім цього, з’явиться можливість або отримати одноразову допомогу «пакунок малюка», або ж грошову компенсацію вартості цього бебі-боксу.