Натхнення для бізнесу, або Чому на нього варто подивитись як на еротичну фантазію

І який це може дати результат

Фото: depositphotos.com

Ведення бізнесу ніколи не можна було назвати легкою справою, а надто під час війни. Проте труднощі загартовують, а отже, якими б не були виклики, варто продовжувати й розвивати ту справу, яка надихає і приносить прибуток. Однак, коли буває важко зібратись і щоденні завдання видаються надто складними, варто подивитися на них під зовсім несподіваним кутом. Чому на бізнес час від часу можна подивитись, як на еротичну фантазію, і що з того може вийти, розповів Mind керуючий партнер зі стратегії креативної агенції маркетингових комунікацій Brain Tank Євгеній Миронюк.

Якщо заголовок вам здається досить непристойним, то вам (не) здається. Наразі дійсно йдеться про погляд на бізнес через призму еротичної фантазії. Згоден, це не дуже звичний та й не дуже зручний погляд, до якого всі звикли.

Але ми живемо в сучасному світі, у якому можна говорити про секс не пошепки. До того ж хіба не наше з вами емоційне залучення до бізнесу робить його живим і таким, що захоплює? Тож на кожен бізнес, як і на кожен окремий проєкт, співпрацю чи навіть зустріч із клієнтом, треба дивитися не лише як на цифри та договори, а і як на чуттєвий танець навколо кишені споживача, якому час від часу намагаються перешкодити конкуренти.

Що спільного між бізнесом і еротикою?

Розглядаючи бізнес через парадигму еросу, можна виявити аспекти, які раніше могли залишитися непоміченими. І це може надихнути бізнес на нові ідеї, сприяти розвитку креативного мислення всередині команди та допомогти вийти за межі шаблонних рішень.

Тому приглушіть світло, увімкніть фантазію і спробуйте подивитися на свій бізнес під трохи непристойним кутом.

Які фантазії варто втілювати в життя?

І ось вам для натхнення невеликий список із 10 рекомендацій:

  1. Вміння дослухати до кінця. Як в особистих стосунках, так і в бізнесі важливо не лише слухати, чути, а й мати терпіння дослухати до моменту, коли опонент висловиться. Слухайте клієнтів, партнерів і співробітників, щоб дослухати до основного – у кожного свій стиль викладу.
  2. Експериментуйте. Ніколи, чуєте, ніколи не зупиняйте експерименти. Не бійтеся впроваджувати нове в будь-які процеси. Наважуйтеся вийти за межі. Там, за межами звичного та повсякденного, нові результати.
  3. Стимулюйте пристрасть. З почуттями потрібно працювати, як, наприклад, з м'язами. «Підкидайте дров» в емоційну топку. Нехай вогник розпалює і зігріває не лише вас, а й оточення.
  4. Критикоорієнтованість. Вимагайте зворотного зв'язку високої якості. Як і в будь-яких відносинах, стороння думка сприяє розумінню і за правильного регламенту прийому (по дві чашки кави після їжи) сприяє нормалізації тиску.
  5. Генеруйте складності. Прагніть створювати унікальний досвід, що запам'ятовується, передусім для себе, ну й  далі – переходимо знову до п. 2.
  6. Мотивація має бути попереду вигоди. Вигода здатна стимулювати лише якісніше оперування процедурою, але не перевищує очікування – результат. Для нього ж первинне створення умов для партнерів і команди, які рухатимуть їх самі до цілей (навіть тим, про які ви не встигли подумати).
  7. Дихання та паузи. Пам'ятайте про важливість перезавантаження для того, щоб відновити дихання, ваше та команди, після складних проєктів. Невеликі паузи допомагають зібратися з думками, ухвалити важливі рішення та зберегти емоційну рівновагу.
  8. Точка G. Шукайте свою точку зростання в бізнесі – ту сферу, де ваш потенціал найвищий. Зосередьтеся на розвитку та розкритті цього потенціалу для досягнення максимальних результатів.
  9. Пластика каменю. Будьте гнучкими й готовими адаптуватися до умов ринку, що змінюються, і потреб клієнтів, зберігаючи саму особистість, з якої ви засинаєте, коли вся сім'я вже давно спить.
  10. Дисципліна підштовхує мотивацію. Коли, як вам здається, «кігтик ув'язне – всій пташці прірва», неухильно дотримуйтеся наведених рекомендацій, і ефект буде.

Навіть справжнім професіоналам важливо дозволяти собі дивитися на те, що вони, безумовно, професійно вміють, змінюючи кути зору.

Лише в цьому разі можна побачити давно забуті болючі точки, яким варто приділити увагу. Ба більше – роздивитися нові ерогенні зони можливостей, які перед вами відкриються. Ну, а далі ви вже знаєте, що робити.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS