Прозорість як управлінська технологія

Як повна відкритість виробника бруківки Unilux будує довіру та велику мережу партнерів по всій Україні

У галузі, де роками панувала культура «закритих воріт», Unilux зробив радикальну ставку на повну прозорість процесів – від екскурсій на заводи до прозорого сервісу та TikTok-сторінки керівника. Такий підхід уже приніс бренду місце в списку Forbes NEXT 250 як однієї з найбільш інноваційних малих і середніх компаній країни, де критерієм була, зокрема, прозорість. Про те, як відкритість перетворилася на стратегічний актив, що приваблює дилерів, підрядників і девелоперів по всій Україні, Mind розповів СЕО компанії Віталій Крячек.

Прозорість як управлінська технологія

Чому відкритість – базова валюта довіри

Дослідження показують, що прозорі бренди значно швидше нарощують лояльність клієнтів, бо люди відчувають, що їхній зворотний зв’язок справді важить. Практика відкритих виробничих турів («factourism») сьогодні визнається одним із найефективніших інструментів підвищення довіри. Ба більше, для В2В-сегментів прозорість ланцюга постачання напряму корелює з глибиною партнерства та фінансовими показниками. Отже, «Юні Люкс» опинився у тренді, який задає сама економіка.

Так до нас на завод приїхали представники підприємства «Декорбетон» з Вінниці. Хотіли подивитись виробництво перед початком співпраці. Я завжди починаю з сировини – це основа якості нашої продукції. Далі, звісно, їх вразила «відсутність людей», бо лінії максимально автоматизовані. Оператори знаходяться на своїх робочих місцях, за комп’ютерами. Коли ми підійшли до стендів зі зразками продукції Unilux, вони були вражені кольорами. Наші колор-мікси та Nature Mix вирізняються на ринку своєю насиченістю, контрастністю і самим малюнком, який нагадує природне каміння.

Місія та принципи Unilux

Створювати сучасні рішення з топової бруківки, щоб змінювати життя людей на краще – центральна ідея бренду. Вона спирається на три принципи:

Екскурсія, що створює адвокатів бренду

Я особисто проводжу екскурсії для дилерів, укладальників і потенційних партнерів по заводам у Житомирській області, показуючи:

Дані досліджень із журналу Industrial Marketing Management показують, що такий досвід «занурення» суттєво підвищує довіру й намір співпрацювати з брендом. Тому ми органічно інтегрували такі «тури» у регулярну частину співпраці та комунікації.

Прозорість як управлінська технологія

Ми не шукали маркетинг-хід, а відкрито говорили, що нам нічого приховувати. Вся команда, процеси і обладнання такого рівня, що ми впевнені у результаті на 101%. Жоден виробник не каже, що у нього якась не така якість, але ми перші і єдині, хто каже: «Приїздіть до нас та переконайтесь особисто, як ми досягаємо цього: з чого ми робимо нашу бруківку, у чому унікальність наших Nature Mix і чому ви не знайдете таких колор-міксів в Україні. Ми готові це не просто говорити, а показувати та доказувати на практиці. Коли партнери чи потенційні дилери бачать лінії, процеси, автоматизацію, залучених людей, лабораторію контролю якості – нам не треба їх переконувати, вони вже знають, що їм ніколи не буде соромно пропонувати цю бруківку своїм клієнтам.

Зворотний зв’язок та виїзди на майданчики

Ми з командою менеджерів Unilux регулярно відвідуємо склади та демонстраційні стенди дилерів, щоб на місці:

Адже щоб отримати фідбек, особливо чесний, треба заслужити довіру, – у ринку та кожного його учасника. Довіра і репутація будуються не за один день, та весь час ти маєш бути відкритим, в тому числі до скарг і критики. Ми кожну скаргу, зауваження чи пораду сприймаємо як можливість нашого зростання, тому дуже уважно прислухаємося до наших партнерів і клієнтів.

Прозорість як управлінська технологія

Окрім іншого, така практика скорочує час реакції й генерує win-win підхід для партнера та нас, як виробника. Швидкість впровадження нового та адаптація – вже стали частиною ідентичного коду команди.

Технології для прозорості: AR-застосунок 

У 2025 році Unilux запускає власний AR-інструмент, що дає змогу клієнту «накласти» обрану плитку або бордюр на фото-/відео своєї ділянки й одразу отримати попередній кошторис. Подібні рішення вже успішно працюють у світових виробників ФЕМ, зокрема у Techo Bloc із США та EHL із Німеччини. Для дилерів та майстрів це «кишеньковий продавець», який скорочує цикл ухвалення рішення майже вдвічі.

Відкритість як конкурентна перевага на ринку ФЕМ

Історично український ринок тротуарної плитки був закритим: покупець бачив лише стенд і прайс. Unilux став першим виробником, який системно транслює:

Ми не просто відкрито спілкуємось, ми чуємо запит партнерів і втілюємо його. Довгий час був попит на теплі кольори, але щоб поєднувалися і з холодними. Так виник колір Арагон, бестселер на ринку України. Ще один колір, який народився прямо на виставковому майданчику у нашого вінницького дилера, – Осло. Це холодний колір, але разом з тим – пастельний, явно відрізняється від наших хітів Аляска і Діабаз.

Прозорість як управлінська технологія

B2B-кабінет Unilux для дилерів та партнерів

За останній рік бренд Unilux зробив потужний ривок у розвитку:

Що зараз отримують партнери Unilux

Перевага Як це реалізується
Прогнозовані залишки та маржа Доступ до актуальних залишків на складах, зручний портал для дилерів (вже тестується), спільні промо та постійний розвиток
Нульові простої на об’єкті Власний автопарк із кран-маніпуляторами та слотами доставки «як пообіцяли», а не«як вийшло»
Дизайн-розробки та унікальні Nature Mix Можливість створення інтерактивного 3D дизайн-проєкту з різними варіаціями текстур, кольорів та урахуванням самого об’єкту, екстер’єру
AR-додаток Інтеграція з базою, актуальними цінами, залишками та генерація PDF-специфікації для прораба чи укладальника
Безпрецедентна якість 0% рекламацій за минулий рік, ідеальна геометрія, швидке та безпроблемне укладання на будь-яких об’єктах

Відкритість – не маркетинговий «трюк», а управлінська філософія Unilux, завдяки якій компанія будує мережу партнерів швидше за конкурентів та піднімає планку довіри на всьому ринку ФЕМ. У час, коли прозорість перетворюється на нову норму бізнесу, Unilux демонструє, що відкрити двері заводу – означає відкрити двері до масштабування.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS