«Я ж постійно замовляю білі палети для ресторану! Навіщо ви мені пропонуєте сірі та ще й іншого розміру?»
«Дякую, мені не цікава ваша пропозиція. У мене кіт, а не собака. І я у вас завжди купую корм суперпреміум, а не економ.»
«Перестаньте надсилати мені листи з акційними товарами на книги, які я вже у вас купувала і давно прочитала!»
Нерідко ці та інші репліки продавці чують у відповідь на пропозиції, які не актуальні для клієнтів. Ба більше – обурені покупці відкрито виражають своє незадоволення у відгуках на всіх доступних ресурсах. А це шкодить не лише продажам, але й репутації бізнесу.
Годі й говорити про важливість комунікацій та загалом роботи з клієнтами компанії. Проте не всі підприємці розуміють, якими інструментами можна налагодити стійкі та гармонійні відносини з цільовою аудиторією. Зокрема, як це можна досягти з допомогою програм обліку та CRM систем.
Рішення використовувати чи не використовувати інструменти з автоматизації приймає лише власник, і воно може бути обґрунтоване бізнес-цілями та задачами, які він перед собою ставить.
Якщо у вас великий онлайн-бізнес, де щодня потрібно комунікувати з сотнями клієнтів, без повноцінної CRM-системи не обійтися. Адже основна її функція – фіксувати, обробляти усі контакти й замовлення користувачів, зберігати дані про клієнтів.
CRM-система загалом не стільки систематизує інформацію про клієнта, “веде” його по воронці продажу, але й покращує комунікації з покупцями, сприяє їх задоволеності та лояльності до бренду.
Проте часто вартість таких систем висока, і їх функції потрібні не всім бізнесам. Необов’язково купувати повноцінну срм систему, наприклад, роздрібному магазину з невеликою клієнтською базою.
Водночас CRM сама по собі не допоможе власнику, навіть невеличкого магазину, досягти бажаних результатів торгівлі. Окрім роботи з клієнтами, потрібно вести облік товарів, взаєморозрахунки з партнерами, аналізувати дії користувачів та продажі, щоб планувати наступні закупівлі, розуміти тенденції та вподобання покупців тощо.
Ось чому вкрай важливо, щоб CRM-система працювала в комплексі із системою обліку.
Програми обліку, на кшталт Торгсофт, можуть об'єднувати функції управління магазином, обліку асортименту, продажів, клієнтів та окремо функції CRM-системи – у площині комунікацій з користувачами.
У програмі обліку є всі необхідні опції для роботи з клієнтами:
Загалом у програмі Торгсофт можна проводити іншу важливу роботу з управління товарним бізнесом:
Зокрема, опцій маркетингу за замовчуванням у програмі вистачить, щоб працювати з клієнтами комплексно, підвищуючи їх лояльність та ймовірність повторних покупок. Ви також можете:
У програмі обліку Торгсофт передбачені додаткові платні опції, котрі дозволять працювати із клієнтськими базами найефективніше. Такі опції направлені на збільшення задоволеності покупців та прибутковості бізнесу. Найбільший попит серед підприємців мають:
Тож, щоб грамотно й ефективно працювати з клієнтами, часто однієї CRM-системи або окремих її опцій буває недостатньо. Проте ви можете почати з найменшого, встановити програму обліку й одразу накопичувати інформацію про своїх клієнтів: їх дії, покупки, уподобання та інші дані, важливі для маркетингового планування й розвитку бізнесу.