Б’юті-експерт у смартфоні: фічі застосунку BROCARD

Тепер купувати якісну та оригінальну косметику і парфумерію стало ще простіше

Фото: Freepik

Все більше користувачів знайомляться з асортиментом і роблять замовлення з допомогою мобільних гаджетів, які постійно під рукою. Тож наявність мобільного застосунку – майже обов’язковий атрибут компанії, незалежно від ринку, на якому вона працює.

Згідно з дослідженнями фондової біржі NASDAQ, за останні п’ять років ринок електронної комерції збільшився в п’ять разів, ще на стільки ж він має зрости до 2040 року – і 95% усіх покупок будуть зроблені саме онлайн. У світі існує ринок у 2,64 мільярди клієнтів, які купують товари саме в е-крамницях, і чимала частка цих покупців шукає саме засоби для догляду, косметику та парфумерію.

Мережа BROCARD має 1 900 000 постійних клієнтів. Щоб онлайн-шопінг для кожного був не просто зручним і приємним, але й максимально швидким і вигідним, BROCARD створив власне мобільне рішення. Бренд оцифрував б’юті-шопінг і запропонував своїм клієнтам унікальний досвід.

Розробники сконцентрувалися на найбільш затребуваних послугах. Водночас, намагаючись не забути про все важливе для користувачів, треба було не перевантажити застосунок. В результаті з’явилось мобільне рішення з ненав’язливим дизайном та продуманим клієнтським досвідом.

Б’юті-експерт у смартфоні: фічі застосунку BROCARD

Що увійшло до застосунку?

В мобільному рішенні впровадили наступні опції:

Увага! Лише ті, хто встановив мобільний застосунок BROCARD, можуть розраховувати на додаткові акції та знижки – виключно в застосунку.

Завантажити мобільний застосунок BROCARD задля зручного та вигідного б’юті-шопінгу можна в App Store або Google Play.

Б’юті-експерт у смартфоні: фічі застосунку BROCARD

Чому BROCARD?

Компанія почала накопичувати досвід продажів парфумерії та косметики у 1997 році. З тих пір безперервно збільшується асортимент, зростає кількість магазинів, вдосконалюється підхід до обслуговування клієнтів.

На сьогодні мережа BROCARD налічує 66 магазинів у 22 містах України. Протягом 2023 року магазини BROCARD відвідали понад 5,5 мільйонів клієнтів. Більше 160 тисяч нових відвідувачів зареєструвалися у магазинах мережі та в інтернет-магазині brocard.ua, відкритому в 2020 році.

Клієнтів обслуговують досвідчені співробітники торгового персоналу – посли краси, знавці трендів, чарівники перетворень і володарі секретів найкращих beauty-брендів світу.

За роки роботи компанія отримала більше ніж 30 000 сертифікатів відповідності – для всіх товарів мережі, кожен з них гарантовано якісний та оригінальний. BROCARD працює тільки з офіційними представниками й дистриб'юторами брендів.

Тепер увесь майже 27-річний досвід має сучасне продовження у світі диджиталізації, мобільних застосунків та клієнтоорієнтованих рішень.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS