Які геополітичні виклики загрожують 10 найдорожчим брендам світу

Звіт Kantar BrandZ Report 2024 свідчить, що політика зараз безпосередньо впливає на бізнес

Фото: foxnews.com

Агенція маркетингових досліджень Kantar оприлюднила щорічний рейтинг компаній за вартістю їхнього бренду (яку частку бренд займає у ринковій вартості компанії), а не, як зазвичай, за розміром активів чи за часткою ринку – Kantar BrandZ Report. Завдяки зростанню акцій вартість 100 найкращих світових брендів загалом збільшилася на 20% у порівнянні з роком раніше. Mind дослідив звіт, який містить багато інформації для роздумів – навіть попри те дурнувате Z у назві.

Якими є основні висновки дослідження?

Дослідження резюмує результати опитування 4,3 млн респондентів стосовно 21 000 брендів у 532 категоріях. Ось що виявили дослідники цього року:

Які геополітичні виклики загрожують 10 найдорожчим брендам світу

До чого тут геополітика?

Цьогорічне дослідження відрізняється тим, що його автори проаналізували не лише, власне, вартість торгових марок, що належать компаніям, а й оцінили геополітичні ризики, які постали перед цими компаніями. Наведемо кілька прикладів.

Apple – 1-ше місце, вартість бренду – $1,02 трлн:

Amazon – 4-те місце, вартість бренду – $577 млрд:

McDonald’s – 5-те місце, вартість бренду – $223 млрд:

Visa – 7-ме місце, вартість бренду – $189 млрд:

Tencent – 10-те місце, вартість бренду – $135 млрд

Уроки від лідерів

Бренди в декількох категоріях продемонстрували непересічні результати роботи за останній рік, наочно показавши, що саме мають робити компанії, які бажають ставати й лишатися лідерами:

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS