Корпоративний мобільний зв’язок – обов’язкова стаття витрат для будь-якої компанії. І якщо є можливість на ньому заощадити – чому б не скористатися нею?
Завдяки послузі перенесення бізнес-номерів (MNP) до lifecell можна суттєво оптимізувати витрати на мобільному зв’язку, зберігаючи всі номери та безперервність бізнес-процесів. Вигоду може отримати будь-який бізнес – від маленького стартапу до великої корпорації. Вона формується завдяки підбору оптимальних тарифів під індивідуальні потреби компанії.
У цій статті ми розкажемо, наскільки легко перенести бізнес-номери в мережу іншого мобільного оператора, які ще переваги, крім фінансової вигоди, дає MNP, а також поділимося досвідом кількох компаній, які вже перейшли до lifecell і переконалися, що це дійсно працює.
lifecell пропонує компаніям гнучкий індивідуальний підхід до підбору тарифів. Вартість корпоративного зв’язку прораховується залежно від кількості підключених ліній і конкретних бізнес-потреб (хвилини, ГБ, роумінг, SMS тощо). Так компанії можуть отримувати та платити саме за ті послуги, які їм потрібні, без переплат.
Бізнес-клієнти, що перейшли до lifecell, відзначають оптимізацію витрат на мобільному зв’язку до 30% щомісяця. Для стартапів це означає більше ресурсів на розвиток, для середнього бізнесу – додатковий фінансовий резерв, а для великих корпорацій – оптимізацію витрат у масштабі всього підприємства.
Окрім оптимізації витрат, портація до lifecell передбачає супровід компанії персональним експертом, можливість керування послугами онлайн, збереження поточних номерів для зв’язку з клієнтами та всіх авторизацій у банках, CRM-системах та мобільних застосунках.
Торік, проаналізувавши основні запити та потреби клієнтів, lifecell оновив лінійку бізнес-тарифів. Усі вони містять доступ до послуги lifecell Плюс, яка дає змогу щомісяця отримувати дві додаткові послуги без доплати. Це можуть бути SMS, хвилини для дзвінків за кордон, додаткові ГБ тощо, – компанія-замовник сама може обирати ті послуги, які їй потрібні в конкретному місяці. Серед особливостей тарифів від lifecell – оптимальне співвідношення вигідної ціни та збалансованого наповнення, значний обсяг хвилин на номери інших операторів, можливість використовувати пакети послуг не лише в Україні, але й за кордоном.
Зараз оператор ще й дає можливість зафіксувати вартість тарифу 180 грн/місяць до кінця 2026 року. Така опція передбачена умовами акції «Фікс ціна» для нових корпоративних MNP-абонентів.
Перенесення бізнес-номерів не потребує складних дій і не створює зайвих турбот для компанії – не потрібно повідомляти усіх партнерів та клієнтів про зміну номера або вручну оновлювати контакти в CRM.
Щоб здійснити перенесення, достатньо:
Усі технічні процеси бере на себе оператор, тому перехід відбувається без переривання бізнес-зв’язку. Зазвичай портація триває до трьох робочих днів, і протягом цього часу команда компанії може продовжувати працювати в звичайному режимі.
Схоже, lifecell таки знайшов спосіб задовольнити запити бізнесу на мобільний зв'язок, адже у 2025 оператор зафіксував зростання попиту на перенесення у свою мережу вдвічі, як порівняти з минулим роком.
Вже більше 1400 підприємств перенесли до мережі lifecell тисячі бізнес-номерів, обравши тарифи та сервіс оператора. Серед клієнтів lifecell – компанії різного масштабу – від маленьких кав’ярень до промислових гігантів. Ось як вони описують свій досвід:
«Ми задоволені перенесенням бізнес-номерів до lifecell, адже отримали стабільний зв’язок та мобільний інтернет, а також економію понад 20%, порівнюючи з попереднім оператором. А ще нам завжди є до кого звернутися, і ми отримуємо оперативну відповідь».
«Ми обирали між кількома операторами, але саме lifecell проаналізував наші реальні потреби та запропонував найбільш персоналізоване рішення. Нам не нав’язували зайві послуги і це відчувається як справжня клієнтоорієнтованість».
«Для нас важливо було зберегти діючий номерний ресурс без змін, щоб не ставити бізнес-процеси на паузу. Разом із номерами ми перенесли й фіксовані FMC-лінії, інтегровані з нашою CRM-системою. Окремо хочемо відзначити технічну підтримку lifecell – команда встановила додаткове обладнання на базовій станції поруч із нашим офісом, щоб покращити якість зв’язку. У результаті ми отримали стабільний сервіс і щомісячну економію близько 25% на корпоративному зв’язку. Разом із персональним менеджером плануємо масштабування кількості ліній під розвиток бізнесу».
MNP для бізнесу – це не про складнощі, а про можливості. Досвід компаній підтверджує, що процедура проста і швидка, а вигоди очевидні. Незалежно від розміру компанії перехід може стати вдалим рішенням для оптимізації витрат на корпоративний зв'язок.
Прорахуйте можливу економію для своєї компанії разом з менеджером lifecell – залишити заявку.