За традицією останніх років українське представництво Mercedes-Benz на етапі гольф-турніру Mercedes Trophy в Києві обов’язково представляє українському ринку чергову новинку. Цього разу в гольф-клубі Golfstrem неподалік від столиці їх було відразу дві – Е-Class Coupe та універсал підвищеної прохідності All-Terrain. Машини однаково цікаві за технікою та оснащенням, але обидві не стануть частими гостями на українських шляхах. І ось чому.
Побудована на базі седану Е-класу дводверна версія перш за все привертає увагу елегантним силуетом з безрамковими вікнами і світлодіодними фарами, у кожній з яких працює 84 світлодіоди. Якщо ж говорити мовою цифр, то порівняно з купе попередньої генерації простір на другому ряді сидінь виріс на 47 мм – автомобіль з колісною базою 2873 мм (на 113 мм більше, ніж у попередника) можна вважати повноцінно чотиримісним.
Для Е-Class Coupe доступні всі електронні помічники, що присутні на базовому седані. У тому числі – найсучасніша система Drive Pilot, яка з деякими обмеженнями може виконувати роль автопілота.
Технічні особливості. На вибір пропонується три бензинових двигуни потужністю від 184 до 333 к.с. (версії E 200, Е 300 і Е 400) і 194-сильний турбодизель (E 220d). Усі мотори агрегатуються виключно з дев’ятиступінчатою автоматичною трансмісією. Повнопривідне виконання 4MATIC не пропонується лише для Е 300, а найпотужніша на сьогодні версія Е 400 на нашому ринку взагалі може бути лише з приводом на всі колеса.
Конкуренти. Автомобіль тим цікавіший, що прямих конкурентів у нього майже немає. В одній з ним лізі грає хіба що Audi A5 Coupe, а от BMW поки що поза цим сегментом. Усі інші – американські чи європейські автівки цього класу – не дотягують до Е-Class Coupe ані за оснащенням, ані за якістю. І це вже не кажучи про статусність.
Переваги, або що сподобається. У Е-Class Coupe елегантна зовнішність та добре оснащення. Серед доступних систем варто виділити, наприклад, автопарковщик чи сенсорну панель з контролером на центральній консолі, що розпізнає також і рукописний ввід, та систему голосового управління LINGUATRONIC.
Недоліки, або що може не сподобатись. Тим, кому ця машина припала до серця, доведеться трошки почекати: наразі практично вся квота для українського ринку розкуплена. У представництві Mercedes-Benz працюють над її збільшенням і обіцяють появу нових машин уже цього року.
Ціна: від 1,3 млн грн
Mercedes-Benz веде наступ на українському ринку по всіх фронтах – це стало зрозуміло ще наприкінці березня, коли в нас почалися продажі відразу трьох універсалів: CLA Shooting Break, C-Class Estate и E-Class Estate. На теренах нашої країни універсали преміум-сегмента не надто популярні, але в українському представництві компанії вважають, що вони мають потенціал. І поява в нас універсалу підвищеної прохідності E-Class All-Terrain – черговий доказ цієї тези.
Від звичайного універсалу Е-класу цей автомобіль виділяється перш за все зовнішністю: по низу кузова з’явився позашляховий обвіс з пластику, а кліренс збільшився на 29 мм. E-Class All-Terrain штатно оснащується фірмовою системою повного приводу 4MATIC і пневматичною підвіскою Air Body Control у поєднанні з регульованими амортизаторами. Останнє дозволяє міняти кліренс у діапазоні 122–156 мм.
Технічні особливості. У салоні з’явилися компас і датчик крену, а електронна система вибору профілів їзди Dynamic Select отримала новий режим All-Terrain. Він змінює роботу двигуна, трансмісії та системи стабілізації для комфортного пересування пересіченою місцевістю. Але ніхто, у тому числі й сама компанія, не вважає E-Class All-Terrain всюдиходом чи кросовером – це міський автомобіль, який за потреби може здолати легке бездоріжжя.
Поки що українцям пропонується єдина версія з турбодизелем потужністю 194 к.с., який також встановлюється на Е-Class Coupe. Ціна All-Terrain у базовій комплектації складає 1,5 млн грн.
Конкуренти. Для компанії це перший досвід створення універсалів підвищеної прохідності, тому битва з Audi A6 Allroad та Volvo XC70 – основними конкурентами та корифеями сегмента, не буде легкою. Але порівняно, наприклад, з Audi у All-Terrain є вагомий козир – ціна. Річ у тім, що наразі A6 Allroad пропонується у нас з єдиними мотором – теж дизельним, але більшого об’єму та потужності. Тому й коштує така автівка понад 2 млн грн.
Переваги, або що сподобається. Автомобіль виділяється з-поміж інших автівок своєю мужньою зовнішністю, а регульований кліренс дозволяє долати різні перешкоди в місті й поза ним. А за ціною автомобіль помітно доступніший від Audi A6 Allroad, одного зі своїх основних конкурентів.
Недоліки, або що може не сподобатись. Потужність наразі єдиного доступного двигуна декому може здатися недостатньою. У представництві Mercedes-Benz обіцяють до кінця року вивести на ринок потужнішу версію. Але й коштуватиме вона більше.
Ціна: від 1,5 млн грн