У новій ніші: Mitsubishi вивела на український ринок перший в своїй історії купе-кросовер

Eclipse Crossі став флагманським кросовером японської компанії. В Україні ціни стартують від 681 000 грн

Фото: Mitsubishi

Наприкінці квітня в Україні розпочалися продажі Mitsubishi Eclipse Cross – принципово нового для компанії кросовера, який побудовано у модному останнім часом форм-факторі позашляхового купе зі скошеною задньою частиною та спортивними акцентами у зовнішності. Eclipse Cross, який справив світову прем’єру торішньою весною, став третім кросовером у гамі Mitsubishi разом з ASX та Outlander і, безперечно, найбільш цікавим по дизайну.

Що ти за один? Автівка отримала назву по імені купе Eclipse, яке свого часу мало неабияку популярність у світі, і зокрема, у США. Найбільш виразний стилістичний елемент новинки – роздвоєне скло п’ятої дверцяти, що додає машині оригінальності, але, хочеш не хочеш, ускладнює обзорність позаду. Ну, а приставка Cross говорить сама за себе. Збільшений кліренс, невеликі звіси, пластиковий обвіс по низу кузова – перед нами класичний кросовер, яким ми його звикли бачити. При цьому Eclipse Cross побудовано на платформі вже відомого кросовера Outlander, що дозволило компанії непогано зекономити при проектуванні машини. Втім, дизайн та інтер’єр у новинки повністю оригінальні.

Один мотор на всіх та «розумний» повний привід. Який Eclipse Cross не обрати, під капотом буде один і той же мотор – 1,5-літрова бензинова «четвірка» серії 4В40 з турбонаддувом, яка видає 150 к.с. та 250 Нм. Самі по собі показники не вражають, але для компактного кросовера має вистачити. Тим більше, що на тлі інших кросоверів Mitsubishi новий Eclipse Cross аж ніяк не виглядає «хлопчиком для биття». Максимальний для ASX мотор 2.0 видає 150 «коней» і 198 Нм, а Outlander 2.4 при трошки більшій потужності (167 к.с.) теж програє за показником крутного моменту (222 Нм).

До мотора можна обрати одну з двох трансмісій на вибір: шестиступінчата «механіка» або варіатор Jatco із можливістю ручного перемикання восьми «віртуальних» передач. У першому випадку EclipseCross буде виключно з приводом на передні колеса, а ось варіант з варіатором пропонується й у повнопривідному виконанні.

Варто зазначити, що Eclipse Cross отримав просунуту повнопривідну трансмісію Super All Wheel Control з електромагнітною муфтою приводу задньої вісі та інтелектуальним розподіленням крутного моменту шляхом підторможування в повороті внутрішніх колес. До того ж трансмісія має три режими роботи – Auto, Snow та Gravel – з різними алгоритмами під різноманітні дорожні умови.

У новій ніші: Mitsubishi вивела на український ринок перший в своїй історії купе-кросовер
Фото: Mitsubishi

Недешеве задоволення. Механічна коробка передач у сегменті кросоверів – не надто популярний елемент, але появу в гамі Eclipse Cross спрощеної базової версії з «механікою» український дистриб’ютор Mitsubishi пояснює бажанням потрафити тим, хто полюбляє активну їзду, та поціновувачам тюнингу. Останні, мовляв, все рівно оснастять машину «під себе», встановивши інші колеса чи то магнітолу.

З одного боку, такий підхід має підґрунтя, але головне, що таким чином вдалося максимально знизити вхідну ціну на новинку. Втім, прикро, що у цьому прагненні у базового EclipseCross лишилося лише дві подушки безпеки (фронтальні). Повний набір засобів пасивної безпеки (бокові подушки, «шторки» та колінна подушка) доступний у більш дорогих комплектаціях.

Тим не менш, новинка все рівно вийшла недешевою: стартова позначка становить 681 000 грн. За ці гроші покупець отримає не так й багато: однозонний клімат-контроль, датчики дощу та світла, електричні склопідіймачі дверей, підігрів передніх сидінь.

Наступна версія Intense теж передньопривідна, але замість «механіки» вже має варіатор. Із додаткового оснащення тут з’являються двозонний «клімат», протитуманні фари, обігрів лобового скла, підігрів задніх сидінь, мультимедійна система з сенсорним екраном. За все про все – майже 813 000 грн.

А на вершині – повнопривідне виконання Ultimate за 970 000 грн. Тут вже є система кругового огляду, підйомний проекційний дисплей водія, панорамний дах, преміальна аудиосистема, системи моніторингу «сліпих» зон та попередження про зіткнення тощо.

Річ у собі. Навіть зважаючи на оригінальний дизайн, Eclipse Cross вийшов задорогим. І це автоматично позначиться на попиті – у сегменті компактних та середньорозмірних кросоверів зараз дуже багато різноманітних моделей. Деякі з них при східному оснащенні вартують менше. На українській презентації Eclipse Cross голова українського дистриб’ютора Mitsubishi оголосив плани продажів до кінця року у кількості 500 автомобілів. Думаємо, що це оптимістичний прогноз – більш реалістичною позначкою є 200–300 автомобілів.

У новій ніші: Mitsubishi вивела на український ринок перший в своїй історії купе-кросовер
Фото: Вадим Добровольський для Mind

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS