Боротьба за увагу клієнтів за кордоном починається з «Чорної п'ятниці» і не припиняється до самого завершення святкових канікул. Щорічно великі компанії випускають спеціальні різдвяні ролики, покликані привернути увагу аудиторії. Відео з мільйонними бюджетами почасти набирають не менш вражаючу кількість переглядів. А деякі й узагалі стають віральними, що гарантує бурхливі обговорення навколо компанії протягом наступних кількох місяців.
Mind обрав 10 найяскравіших різдвяних рекламних роликів 2018 року, за допомогою яких зарубіжні компанії залучають аудиторію. І склав їхній рейтинг за кількістю переглядів на Youtube.
Ідея: Make Christmas a Lidl special
(Гра слів, відсилання до «зробіть Різдво трохи особливим»)
Рекламний ролик просуває ідею «дещо особливого» Різдва, але без надмірностей. За версією Lidl – страви їхнього виробництва зможуть прикрасити стіл, а ось купівля величезного ящика снігу, доставленого прямо з Північного полюса – не дуже. На сьогоднішній день ролик має понад 20 тис. переглядів на офіційному Youtube-каналі.
Ідея: Must-Haves, that Make Christmas
(«Необхідно, щоб створити Різдво»)
Британський бренд верхнього одягу M&S (Marks & Spencer) у своєму відео взявся за «рецепт» щасливого Різдва. Що насправді потрібно для правильного свята? Музика? Вечірка? Або просто відпочити? За версією M&S, все, що потрібно – це трохи магії та вогники. Незважаючи на винахідливість рекламної кампанії, ролик не був оцінений аудиторією і набрав лише дещо більше 150 тис. переглядів.
Ідея: Can You Feel It
(«Ви відчуваєте це?»)
Amazon зняв ролик про святкову атмосферу, яка приходить разом з посилками в переддень Різдва. У посилках – напевно, подарунки, які принесуть радість кожному. На офіційному Youtube-каналі Amazon ролик набрав майже 270 тис. переглядів.
Ідея: #GiftsThatGetThem
(«Подарунок, який вони заслужили»)
Мережа магазинів з товарами для здоров'я і краси Boots розповіла в своєму ролику історію стосунків дочки-підлітка з матір'ю і закликала дітей бути уважнішими до своїх близьких. Адже вони заслужили справжній різдвяний подарунок. Реклама зібрала майже 400 тис. переглядів.
Ідея: However you do Christmas
(«Що б ви не робили в Різдво»)
TESCO в своєму святковому відео розповіли клієнтам про те, що Різдво буває різним. Різні сім'ї і покоління дотримуються різних традицій, по-різному прикрашають будинок і дарують абсолютно різні подарунки. А у компанії є щось для кожного. На даний момент кількість переглядів ролика на Youtube наближується до 500 тисяч.
Ідея: Making it home makes it Christmas
(«Приїзд додому робить це Різдвом»)
Ведмедики з реклами британського аеропорту Heathrow за кілька років практично стали символом різдвяних канікул. Історія розповідає про пару престарілих ведмедів, які відправляються в подорож для того, щоб зустріти Різдво в родинному колі. На сьогоднішній день у ролика трохи більше одного мільйона переглядів.
Ідея: Kevin the Carrot and the Wicked Parsnip
(Морква Кевін і Злий Пастернак)
Анімовані відеоролики часто стають досить популярною різдвяної рекламою. В цьому році компанія Aldi знову розповіла про пригоди Моркви Кевіна, який (яка) постійно влипає в пригоди. На момент публікації статті ролик отримав майже 3 млн переглядів.
Ідея: Find the gift that helps them find their Gift
(Гра слів: «Знайдіть подарунок, який допоможе їм знайти своє покликання»)
Very створили свій зворушливий анімований ролик до Різдва. Міні-мультфільм розповідає про «правильний» подарунок, який послужив натхненням для дівчинки в її кар'єрі астронавта. Ролик гідно оцінила не лише редакція Mind – його переглянули вже понад 3,4 млн осіб.
Ідея: The Christmas Fool
(Різдвяний дурник)
Компанія використовує образ дрібного шкідника, який псує людям Різдво, влаштовуючи всілякі пакості: перегорілу святкову гірлянду, пошкоджені подарунки, втрачену інструкцію до збірного будиночка. Argos позиціонує себе як захисника своїх клієнтів від «різдвяного дурника», доставляючи додому товари в максимально короткі терміни. Ролик уже набрав понад 3,7 млн переглядів на Youtube.
Ідея: Some gifts are more then just a gift
(«Деякі подарунки – це більше, ніж просто подарунки»)
John Lewis & Partners вважаються законодавцями в світі святкової реклами. Ролик, в якому ретроспективно розповідається «музична біографія» Елтона Джона, став найпопулярнішим на Youtube. Його хвалили і критикували, проте ніхто з більш ніж 11 млн глядачів не залишився байдужим. І в ньому, знову ж таки, акцент зроблений на «правильному» різдвяному подарунку, здатному на багато років визначити подальшу долю людини.