McDonald’s оголосив про плани запустити власну систему доставки в намаганні відродити продажі і збільшити кількість покупців, після того як відвідуваність мережі фастфудів упала на 500 млн покупців, починаючи з 2012 року.
«Доставка з ресторанів – це ринок в $100 млрд, і він зростає. Це значна можливість, якою ми поки що не скористалися», – заявила Люсі Брейді, старший віце-президент McDonald's, що відповідає за розвиток логістики.
McDonald's об’єднався з деякими компаніями, в тому числі UberEATS у Флориді, і випробовує службу доставки в кількох країнах.
Також у 20 000 закладах США до кінця року почне діяти платформа, що дозволить робити замовлення і оплачувати його через мобільний додаток у смартфоні.
У компанії розраховують, що організувати ланцюжок доставки їжі з ресторану до клієнта буде нескладно.
На найбільших ринках, де присутня McDonald's (США, Франція, Великобританія, Німеччина і Канада), близько 75% населення живе біля ресторанів компанії.
«Ми знаходимося ближче до більшої кількості клієнтів, ніж будь-яка інша ресторанна компанія в світі», – зазначила Люсі Брейді.