facebook.com
mind
McDonald's буде доставляти їжу своїм покупцям додому

McDonald's буде доставляти їжу своїм покупцям додому

Відвідуваність мережі фастфудів знизилась на 500 млн покупців

McDonald’s оголосив про плани запустити власну систему доставки в намаганні відродити продажі і збільшити кількість покупців, після того як відвідуваність мережі фастфудів упала на 500 млн покупців, починаючи з 2012 року.

«Доставка з ресторанів – це ринок в $100 млрд, і він зростає. Це значна можливість, якою ми поки що не скористалися», – заявила Люсі Брейді, старший віце-президент McDonald's, що відповідає за розвиток логістики.

McDonald's об’єднався з деякими компаніями, в тому числі UberEATS у Флориді, і випробовує службу доставки в кількох країнах.

Також у 20 000 закладах США до кінця року почне діяти платформа, що дозволить робити замовлення і оплачувати його через мобільний додаток у смартфоні.

У компанії розраховують, що організувати ланцюжок доставки їжі з ресторану до клієнта буде нескладно.
На найбільших ринках, де присутня McDonald's (США, Франція, Великобританія, Німеччина і Канада), близько 75% населення живе біля ресторанів компанії.

«Ми знаходимося ближче до більшої кількості клієнтів, ніж будь-яка інша ресторанна компанія в світі», – зазначила Люсі Брейді.