McDonald's буде доставляти їжу своїм покупцям додому
Відвідуваність мережі фастфудів знизилась на 500 млн покупців
McDonald’s оголосив про плани запустити власну систему доставки в намаганні відродити продажі і збільшити кількість покупців, після того як відвідуваність мережі фастфудів упала на 500 млн покупців, починаючи з 2012 року.
«Доставка з ресторанів – це ринок в $100 млрд, і він зростає. Це значна можливість, якою ми поки що не скористалися», – заявила Люсі Брейді, старший віце-президент McDonald's, що відповідає за розвиток логістики.
McDonald's об’єднався з деякими компаніями, в тому числі UberEATS у Флориді, і випробовує службу доставки в кількох країнах.
Також у 20 000 закладах США до кінця року почне діяти платформа, що дозволить робити замовлення і оплачувати його через мобільний додаток у смартфоні.
У компанії розраховують, що організувати ланцюжок доставки їжі з ресторану до клієнта буде нескладно.
На найбільших ринках, де присутня McDonald's (США, Франція, Великобританія, Німеччина і Канада), близько 75% населення живе біля ресторанів компанії.
«Ми знаходимося ближче до більшої кількості клієнтів, ніж будь-яка інша ресторанна компанія в світі», – зазначила Люсі Брейді.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].