Австралійська комісія захисту споживачів подала у суд на компанію Apple, звинувачуючи її у використанні програмного забезпечення, яке не дозволяє ремонтувати розбиті екрани телефонів третім сторонам.
Як повідомляє Reuters, Комісія з конкуренції та захисту споживачів Австралії в своєму позові вказує, що американський техногігант «заблокував» ─ або відключив за допомогою оновлення програмного забезпечення ─ сотні смартфонів і планшетів, а потім відмовився розблокувати їх на тій підставі, що покупці раніше ремонтували свої пристрої в інших сервісах, не Apple.
«Гарантії прав споживачів в рамках споживчого закону Австралії існують незалежно від дозволів будь-якого виробника і не зникають просто тому, що споживач відремонтував свій товар третьою стороною», ─ сказав голова комісії Рід Сімс у заяві.
Регулятор зазначив, що в період з вересня 2014 року по лютий 2016 року, клієнти компанії Apple, які завантажили оновлення програмного забезпечення від Apple, потім отримали повідомлення про те, пристрій «не може бути відновлено, і пристрій перестав функціонувати».
У відповідь на звертання до Apple відремонтувати пристрої компанія офіційно заявила, що не робитиме цього безкоштовно.
Це зроблено зумисно, щоб змусити споживачів ремонтувати гаджети тільки в Apple, йдеться в повідомленні комісії.
Комісія зазначила, що вимагатиме в компанії сплатити штраф, відремонтувати всі пристрої і сплатити відшкодування збитків покупцям.