На Apple подали в суд за порушення прав споживачів

Компанія змушує покупців ремонтувати свої пристрої тільки в Apple

Фото Andy/atmtx / flickr

Австралійська комісія захисту споживачів подала у суд на компанію Apple, звинувачуючи її у використанні програмного забезпечення, яке не дозволяє ремонтувати розбиті екрани телефонів третім сторонам.

Як повідомляє Reuters, Комісія з конкуренції та захисту споживачів Австралії в своєму позові вказує, що американський техногігант «заблокував» ─ або відключив за допомогою оновлення програмного забезпечення ─ сотні смартфонів і планшетів, а потім відмовився розблокувати їх на тій підставі, що покупці раніше ремонтували свої пристрої в інших сервісах, не Apple.

«Гарантії прав споживачів в рамках споживчого закону Австралії існують незалежно від дозволів будь-якого виробника і не зникають просто тому, що споживач відремонтував свій товар третьою стороною», ─ сказав голова комісії Рід Сімс у заяві.

Регулятор зазначив, що в період з вересня 2014 року по лютий 2016 року, клієнти компанії Apple, які завантажили оновлення програмного забезпечення від Apple, потім отримали повідомлення про те, пристрій «не може бути відновлено, і пристрій перестав функціонувати».

У відповідь на звертання до Apple відремонтувати пристрої компанія офіційно заявила, що не робитиме цього безкоштовно.

Це зроблено зумисно, щоб змусити споживачів ремонтувати гаджети тільки в Apple, йдеться в повідомленні комісії.

Комісія зазначила, що вимагатиме в компанії сплатити штраф, відремонтувати всі пристрої і сплатити відшкодування збитків покупцям.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS