На Apple подали в суд за порушення прав споживачів
Компанія змушує покупців ремонтувати свої пристрої тільки в Apple
Австралійська комісія захисту споживачів подала у суд на компанію Apple, звинувачуючи її у використанні програмного забезпечення, яке не дозволяє ремонтувати розбиті екрани телефонів третім сторонам.
Як повідомляє Reuters, Комісія з конкуренції та захисту споживачів Австралії в своєму позові вказує, що американський техногігант «заблокував» ─ або відключив за допомогою оновлення програмного забезпечення ─ сотні смартфонів і планшетів, а потім відмовився розблокувати їх на тій підставі, що покупці раніше ремонтували свої пристрої в інших сервісах, не Apple.
«Гарантії прав споживачів в рамках споживчого закону Австралії існують незалежно від дозволів будь-якого виробника і не зникають просто тому, що споживач відремонтував свій товар третьою стороною», ─ сказав голова комісії Рід Сімс у заяві.
Регулятор зазначив, що в період з вересня 2014 року по лютий 2016 року, клієнти компанії Apple, які завантажили оновлення програмного забезпечення від Apple, потім отримали повідомлення про те, пристрій «не може бути відновлено, і пристрій перестав функціонувати».
У відповідь на звертання до Apple відремонтувати пристрої компанія офіційно заявила, що не робитиме цього безкоштовно.
Це зроблено зумисно, щоб змусити споживачів ремонтувати гаджети тільки в Apple, йдеться в повідомленні комісії.
Комісія зазначила, що вимагатиме в компанії сплатити штраф, відремонтувати всі пристрої і сплатити відшкодування збитків покупцям.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].