Американська авіакомпанія United Airlines обіцяла повернути гроші за квитки 70 пасажирам рейсу, на якому через овербукінг стався гучний скандал. Про це пише USA Today.
«Усі пасажири рейсу 3411, що летіли в неділю, 9 квітня, отримають компенсацію в розмірі вартості їх квитків», – йдеться в повідомленні авіаперевізника, направленому до редакції видання.
United Airlines продала на цей рейс, що прямував з Чикаго до Луїсвілла, більше квитків, ніж місць у літаку – практика, відома як овербукінг. Однак тим самим рейсом повинні були вилетіти чотири співробітники United, і компанія попросила пасажирів поступитися своїми квитками в обмін на місце на наступному рейсі та грошову компенсацію. Після того як добровольців не знайшлося, United за допомогою комп'ютера вибрала чотирьох довільних пасажирів, які були зобов'язані покинути рейс.
Один з таких пасажирів, лікар Девід Дао, відмовився підкоритися, після чого три охоронці витягли його силою з літака, розбивши губу. Інцидент зафільмували на камери телефонів два попутники Дао, після чого відео розійшлося у соцмережах і викликало хвилю обурення. На записі видно, як чоловіка, що кричить, несуть по салону літака за руки і за ноги.
У середу головний виконавчий директор United Airlines Оскар Муньос у черговий раз перепросив за цю подію. Він сказав, що йому дуже соромно за те, що сталося, і пообіцяв, що авіакомпанія ніколи більше не виганятиме пасажирів з квитками з літаків за допомогою сили.
United Airlines, четверта за обсягом перевезень авіакомпанія в США, постійно потрапляє в скандали, що викликає багато запитань з приводу її роботи з клієнтами. Так, два тижні тому авіакомпанія заборонила посадку на борт двом дівчатам, які були одягнені в легінси.
У 2009 році United заборонила кантрі-музиканту Дейву Керролу взяти на борт гітару вартістю $3500, змусивши здати її в багаж, після чого інструмент виявився зламаний через недбале поводження вантажників. Не отримавши від компанії компенсації, музикант написав пісню «United Breaks Guitars» («United ламає гітари») про свої пригоди і зняв кліп, який набрав 16,7 млн переглядів на YouTube. За чотири дні після виходу кліпу капіталізація United впала на 7,3%.