Німецький автоконцерн Volkswagen збирається розпочати кампанію із популяризації автомобілів з дизельними двигунами та долучити до неї й інших автовиробників, заявив голова правління Volkswagen Маттіас Мюллер.
В інтерв’ю німецькому виданню Automobilewoche Мюллер сказав: «Дизельним авто зараз доводиться боротися зі значним супротивом як з боку громадськості, так і з боку політиків. На наш погляд, сучасний дизель є частиною вирішення, а не частиною проблеми».
Також він зазначає, що ініціатива започаткування кампанії на підтримку дизельних авто буде успішною, якщо до неї долучаться й інші автомобільні компанії. На його думку, такий тип авто потрібен автовиробникам для досягнення затверджених норм викидів вуглекислого газу. Дизельні двигуни викидають меншу кількість СО2, ніж бензинові, проте рівень викиду окису азоту у дизелів вищий.
Ще однією проблемою є реалізація ідеї щодо повної заборони в’їзду дизельних авто до центральної частини німецьких міст.
Генеральний директор чеської компанії Skoda Бернхард Майєр у інтерв’ю Automobilewoche коротко пояснив свою позицію: «Дизель, як і раніше, чудовий двигун, і залишиться з нами на довгі часи. Все складніша обробка викидів створює додаткові затрати, тому ми думаємо, що дизпаливо стає надто дорогим для невеликих транспортних засобів. Але для середніх та великих автомобілів і подорожей на великі відстані він залишається важливим».
Нагадаємо, у 2015 році спалахнув скандал навколо дизельних автомобілів, так званий «дизельгейт». На автомобілях концерну VW було виявлено програмне забезпечення, яке занижувало реальні показники викидів шкідливих речовин. Концерн зобов’язали відкликати 482 000 легкових автомобілів марок VW та Audi, проданих у США в 2009-2015 роках.
Як писав Mind, Volkswagen виплатить найбільший в історії США штраф у справі «Дизельгейту» ─ $4,3 млрд. Сума могла б бути ще більшою, якби не клопотання прокурорів.