Оскільки майбутнє із автомобілями-«безпілотниками» не за горами, автовиробники шукають способи використання медичних приладів для відслідковування водіїв у дорозі.
Ось чому генеральний директор Ford Марк Філдз звернувся до компанії Flex, яка виготовляє все ─ від фітнес-трекерів Fitbit до діабетичних моніторів для Johnson&Johnson, у пошуку шляху введення біометричних датчиків у легкові автомобілі. Про це повідомляє Fortune.
Flex, чиїми послугами користуються Apple та Nike, уже співпрацювала з Ford раніше. Компанія створювала сенсори для напівавтоматичного управління автомобілем. Як повідомив у середу головний директор з маркетингу Flex Майкл Мендлхол, тепер автовиробник досліджує медичні додатки, які б могли гарантувати більшу безпеку водієві і пасажирам.
Філдз вважає, що завдяки можливості безпілотних автомобілів уникати мільйонів ДТП щороку можна буде скоротити кількість смертельних випадків і травм, пов’язаних із транспортними засобами, ще до того, як з’являться нові технології.
За словами директора з маркетингу, Філдз зацікавився біометричними датчиками, оскільки вони зможуть зчитувати біометричний профіль людини, та відреагують, якщо вона почне засинати.
Крім того, Ford запровадить датчик викидів CO2 в салоні, який визначатиме, чи залишила дитина домашнього улюбленця у закритому авто ─ за диханням, і попередить водія про потенційно небезпечну ситуацію, поки не стане надто пізно.
Як повідомлялося, концерн General Motors також розробляє технологію для попередження смертності дітей та домашніх тварин, які випадково залишилися у задушливих авто.