Держбанк «Приват», найбільший український банк, у середу запустив технологію аналізу інформації про учасників торгів в електронній системі державних закупівель ProZorro, яка дозволить повідомляти організатору закупівлі про рівень надійності фіналістів тендера.
Про це повідомив «Інтерфакс» із посиланням на прес-службу фінустанови.
«Напроти кожної з компаній загориться світлофор: зелений – це надійна компанія з хорошою репутацією, червоний – це компанія з проблемами з податковою або поганим іміджем постачальника», – описав глава правління банку Олександр Шлапак цю технологію на 13-му світовому форумі Світового банку про державні закупівлі PRIMO Forum в Києві.
На його думку, перевагою фінустанови і створеного ним майданчика на ProZorro «ПриватМаркет» є наявність найбільшої в Україні бази інформації про учасників торгів. Шлапак додав, що понад 60% юридичних осіб України мають рахунки в ПриватБанку.
У прес-службі банку уточнили, що в «ПриватМаркеті» зареєстровано 98 000 перевірених постачальників, і що майданчик забезпечує автоматичний аналіз всіх нових закупівель за даними про середні ціни постачальників, а в разі виявлення шахрайських операцій повідомляє всіх зацікавлених спостерігачів.
За даними фінустанови, на «ПриватМаркет», який є однією з приблизно 80-ти майданчиків в системі ProZorro, щодня надходить близько 1000 нових держзакупівель.