Український підрозділ австрійської REWE Group – «Billa Україна» – активно шукає покупців на дев'ять своїх магазинів у шести містах країни. Найвірогідніше, Billa вирішила продати меньше прибуткові об'єкти в регіонах, щоб зосередитися на розвитку у столиці та містах-сателітах.
Як стало відомо Асоціації ритейлерів України (RAU), підтвердженням цього факту може бути продаж ритейлером свого магазину в Запоріжжі – об'єкт площею понад 4000 кв. м фігурує у списку виставлених на продаж. Всього Billa планує продати 28 000 кв. м.
За словами директора дослідницької компанії GT Partners Ігоря Гуглі, найбільшого розвитку мережа досягла у кризовий 2014 рік. Мережа налічувала 39 магазинів у 16 містах дев'яти областей країни. З того часу кількість супермаркетів австрійського ритейлера поступово скорочувалася.
Слід зазначити, що за два роки Billa закрила об'єкти у Сумах, Каменському, Маріуполі та Обухові. Зокрема, її відхід із харківського ринку привернув значну увагу у середовищі експертів з торгової нерухомості та гравців ринку.
Після підтвердження у кінці минулого року продажу двох супермаркетів у Харкові, мережа в середині 2017-го повідомила, що покидає і Запоріжжя.
Звістка про закриття низки магазинів Billa в регіонах могла б стати сюрпризом для споживачів, але не для учасників та експертів ринку: чутки про згортання роботи ритейлера в областях точилися давно.
«Про зміну планів про присутність компанії у всіх найбільших регіонах України стало відомо трохи менше року тому, – стверджує генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко. – Частина угод із продажу магазинів локальним гравцям вже завершилася. Це не стало несподіванкою, виходячи з того, що присутності австрійської мережі на місцевих ринках ніхто з конкурентів не відчував».
Нагадаємо, перерозподіл на ринку ритейлерів триває. Як повідомляв Mind, Auchan розширив присутність на ринку, придбавши мережу гіпермаркетів «Караван».