Відомий у світі шведський бренд одягу та косметики H&M планує вийти на український ринок. Про це компанія повідомила у своєму прес-релізі. Підкорювати український ринок збуту H&M збирається з 2018 року.
«Нові ринки збуту H&M, заплановані на 2018 рік, – Уругвай та Україна», – йдеться в прес-релізі компанії.
СЕО шведського бренду Карл-Йохан Перссон загалом вважає, що справи у компанії ідуть добре, однак на основних ринках виникали певні проблеми.
«Продажі в другому кварталі зросли на 10% до більш ніж 59 млрд шведських крон. У місцевій валюті продажі зросли на 5%. Прибуток збільшився на 10% до 7,7 млрд шведських крон.
Продажі в Великобританії, Скандинавії та Східної Європі, а також на багатьох наших зростаючих ринках були хорошими. Однак вони ускладнилися на кількох наших основних ринках, таких як США, Китай, Нідерланди і Швейцарія.
Онлайн-продажі H&M продовжують збільшувати свою частку в загальному обсягу продажів», – зазначив СЕО компанії.
Нагадаємо, шведська мережа меблів та товарів для дому IKEA має намір вийти на ринок України і вже підтвердила цю інформацію.