Компанія Google оголосила в середу про видозміну свого пошукового додатка на мобільних телефонах – тепер він включатиме персоналізований канал посилань про хобі, подорожі, спорт та інші теми. Google, очевидно, таким чином збирається конкурувати з Facebook, пише Reuters.
Найбільша пошукова компанія світу заявила, що перетворення почнуться вже в середу – в США, а в найближчі тижні – в інших країнах світу.
Нова пропозиція називається «Google Feed», назва може викликати порівняння з «News Feed» у Facebook – оновлення від друзів, спільнот та інших джерел, те що ми називаємо «стрічка новин».
У Google запевнили, що не намагаються дублювати Facebook, а хочуть створити функцію для перегляду потоку релевантних результатів пошуку.
«Цей потік буде стосуватися виключно ваших інтересів, а не ваших друзів, – заявив на брифінгу з журналістами Бен Гомес, віце-президент Google з розробки Google Feed.
Пошукова система буде враховувати все, що ви коли-небудь шукали, і складатиме алгоритм того, що може бути вам цікавим. Наприклад, посилання на сайт з порадами про місця відпочинку або про велоспорті чи інше хобі, йдеться в повідомленні компанії.
Новий, прогностичний пошуковий канал буде транслюватися на стартовій сторінці мобільного додатка Google на мобільних пристроях Android і Apple Inc., починаючи з середи. Компанія хоче довести її і до веб-браузерів, хоча поки що не повідомляє, коли. Це означає, що в один прекрасний день пошукова сторінка Google.com може виглядати як персоналізований канал новин, а не просто порожній білий ящик, який чекає на введення питання чи ключового слова.
Facebook і Google конкурують за увагу в Інтернеті і, відповідно, за таргетовану рекламу, яка націлена на коло інтересів користувачів. Видання зазначає, що на цих двох гігантів Кремнієвої долини припаде близько 50% загальних рекламних витрат в Інтернеті в 2018 році.
Нагадаємо, Facebook вирішив показувати рекламу у своєму додатку Facebook Messenger – реклама демонструватиметься між повідомленнями користувачів і буде або містити посилання на сайт рекламодавця, або дозволить почати бесіду з представниками компанії про замовлення її товарів і послуг.