Google запустив стрічку новин, підлаштовану під коло ваших персональних інтересів

Google запустив стрічку новин, підлаштовану під коло ваших персональних інтересів

Функція буде доступна поки що тільки на мобільному додатку

Google запустив стрічку новин, підлаштовану під коло ваших персональних інтересів
фото pixabay.com

Компанія Google оголосила в середу про видозміну свого пошукового додатка на мобільних телефонах – тепер він включатиме персоналізований канал посилань про хобі, подорожі, спорт та інші теми. Google, очевидно, таким чином збирається конкурувати з Facebook, пише Reuters.

Найбільша пошукова компанія світу заявила, що перетворення почнуться вже в середу – в США, а в найближчі тижні – в інших країнах світу.

Нова пропозиція називається «Google Feed», назва може викликати порівняння з «News Feed» у Facebook – оновлення від друзів, спільнот та інших джерел, те що ми називаємо «стрічка новин».

У Google запевнили, що не намагаються дублювати Facebook, а хочуть створити функцію для перегляду потоку релевантних результатів пошуку.

«Цей потік буде стосуватися виключно ваших інтересів, а не ваших друзів, – заявив на брифінгу з журналістами Бен Гомес, віце-президент Google з розробки Google Feed.

Пошукова система буде враховувати все, що ви коли-небудь шукали, і складатиме алгоритм того, що може бути вам цікавим. Наприклад, посилання на сайт з порадами про місця відпочинку або про велоспорті чи інше хобі, йдеться в повідомленні компанії.

Новий, прогностичний пошуковий канал буде транслюватися на стартовій сторінці мобільного додатка Google на мобільних пристроях Android і Apple Inc., починаючи з середи. Компанія хоче довести її і до веб-браузерів, хоча поки що не повідомляє, коли. Це означає, що в один прекрасний день пошукова сторінка Google.com може виглядати як персоналізований канал новин, а не просто порожній білий ящик, який чекає на введення питання чи ключового слова.

Facebook і Google конкурують за увагу в Інтернеті і, відповідно, за таргетовану рекламу, яка націлена на коло інтересів користувачів. Видання зазначає, що на цих двох гігантів Кремнієвої долини припаде близько 50% загальних рекламних витрат в Інтернеті в 2018 році.

Нагадаємо, Facebook вирішив показувати рекламу у своєму додатку Facebook Messenger – реклама демонструватиметься між повідомленнями користувачів і буде або містити посилання на сайт рекламодавця, або дозволить почати бесіду з представниками компанії про замовлення її товарів і послуг.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло