Audi оскандалилася в Китаї: як маркетологи-сексисти можуть зашкодити бізнесу

Реклама, де жінки порівнюються з автомобілями, шокувала користувачів

Скрін з відео

Німецький виробник люкс-автомобілів Audi потрапив у немилість до китайських споживачів за рекламний ролик, у якому жінка порівнюється із вживаним автомобілем, пише The Telegraph.

У рекламі зображено, як весільна церемонія переривається матір'ю нареченого, яка починає вивчати наречену, перевіряти її зуби, вуха і груди, шокуючи молоду жінку та присутніх. 

Потім зʼявляється зображення автомобіля Audi з озвученням: «Важливе рішення слід обдумувати ретельно» – і запрошення для глядачів відвідати сайт із продажу вживаних авто.

Реклама викликала люту реакцію в китайському Інтернеті.

«Audi зʼїхала з глузду, порівнюючи жінок з вживаними автомобілями», – пишуть вони в Sina Weibo, китайській версії Twitter. Не менше обурених коментарів і в мережі WeChat, яку використовують сотні мільйонів людей.

Користувачі вимагають від компанії вилучити відео з Інтернету і публічно вибачитися.

Представник Audi заявив, що розслідування щодо ролика вже ведеться і що маркетинговий відділ компанії в Китаї знаходиться під відповідальністю її місцевого партнера по спільному підприємству.

Негативна реакція соцмереж у Китаї може негативно вплинути на бренд. Продажі Audi, яка належить Volkswagen, в цьому році в Китаї і без цього були дуже слабкими, зазначає Reuters.

Між тим китайський ринок вважається дуже перспективним для автовиробників класу преміум, оскільки підвищення рівня життя і поява процвітаючих приватних підприємств сприяють зростанню продажів.

Це не перший рекламний скандал за останній час. Минулого року один з виробників прального порошку отримав звинувачення в расизмі. В його рекламі було показано, як біла жінка поміщає чорного чоловіка в пральну машину, і він виходить звідти вже білим, на радість жінки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS