Audi оскандалилася в Китаї: як маркетологи-сексисти можуть зашкодити бізнесу
Реклама, де жінки порівнюються з автомобілями, шокувала користувачів

Німецький виробник люкс-автомобілів Audi потрапив у немилість до китайських споживачів за рекламний ролик, у якому жінка порівнюється із вживаним автомобілем, пише The Telegraph.
У рекламі зображено, як весільна церемонія переривається матір'ю нареченого, яка починає вивчати наречену, перевіряти її зуби, вуха і груди, шокуючи молоду жінку та присутніх.
Потім зʼявляється зображення автомобіля Audi з озвученням: «Важливе рішення слід обдумувати ретельно» – і запрошення для глядачів відвідати сайт із продажу вживаних авто.
Реклама викликала люту реакцію в китайському Інтернеті.
«Audi зʼїхала з глузду, порівнюючи жінок з вживаними автомобілями», – пишуть вони в Sina Weibo, китайській версії Twitter. Не менше обурених коментарів і в мережі WeChat, яку використовують сотні мільйонів людей.
Користувачі вимагають від компанії вилучити відео з Інтернету і публічно вибачитися.
Представник Audi заявив, що розслідування щодо ролика вже ведеться і що маркетинговий відділ компанії в Китаї знаходиться під відповідальністю її місцевого партнера по спільному підприємству.
Негативна реакція соцмереж у Китаї може негативно вплинути на бренд. Продажі Audi, яка належить Volkswagen, в цьому році в Китаї і без цього були дуже слабкими, зазначає Reuters.
Між тим китайський ринок вважається дуже перспективним для автовиробників класу преміум, оскільки підвищення рівня життя і поява процвітаючих приватних підприємств сприяють зростанню продажів.
Це не перший рекламний скандал за останній час. Минулого року один з виробників прального порошку отримав звинувачення в расизмі. В його рекламі було показано, як біла жінка поміщає чорного чоловіка в пральну машину, і він виходить звідти вже білим, на радість жінки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].