Японська телекомунікаційна компанія SoftBank Group Corp. планує зайняти домінуюче становище на ринку онлайн-замовлення таксі, купивши частку в Uber Technologies Inc., повідомляє Вести.Экономика з посиланням на The Wall Street Journal.
За словами джерел видання, SoftBank звернулася до Uber з пропозицією про придбання частки в ній вартістю в «кілька мільярдів доларів».
Переговори між SoftBank і Uber перебувають на початковій стадії, і прийняття рішення буде відкладено до призначення нового CEO Uber, чого можна не чекати в найближчі тижні, зазначають джерела WSJ.
SoftBank уже інвестував у три найбільших в Азії сервіси з онлайн-замовлення таксі: сінгапурський GrabTaxi Holdings Pte., індійський Ola і китайський Didi Chuxing Technology Co.
SoftBank може розраховувати на об'єднання своїх бізнесів у сфері онлайн-таксі з Uber, пише WSJ. Це забезпечило б японській компанії значну частку на азіатському ринку. У 2016 році аналогічне об'єднання відбулося між Uber і Didi.
Раніше повідомлялося, що Uber та «Яндекс» підписали угоду про об'єднання бізнесів з онлайн-замовлення поїздок в Росії, а також в Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Грузії та Казахстані в складі нової компанії. Україна не увійшла в цей перелік.
За умовами угоди, Uber і «Яндекс» інвестують відповідно $225 млн і $100 млн у нову компанію, оцінюючи її в $3,725 млрд.
Як повідомлялося, фонд Softbank має $93 млрд для інвестицій. Кошти будуть спрямовуватися на розвиток інноваційних технологій.