Японський SoftBank зібрався купити частку в Uber
Це допоможе японській компанії вхопити значну частку азіатського ринку

Японська телекомунікаційна компанія SoftBank Group Corp. планує зайняти домінуюче становище на ринку онлайн-замовлення таксі, купивши частку в Uber Technologies Inc., повідомляє Вести.Экономика з посиланням на The Wall Street Journal.
За словами джерел видання, SoftBank звернулася до Uber з пропозицією про придбання частки в ній вартістю в «кілька мільярдів доларів».
Переговори між SoftBank і Uber перебувають на початковій стадії, і прийняття рішення буде відкладено до призначення нового CEO Uber, чого можна не чекати в найближчі тижні, зазначають джерела WSJ.
SoftBank уже інвестував у три найбільших в Азії сервіси з онлайн-замовлення таксі: сінгапурський GrabTaxi Holdings Pte., індійський Ola і китайський Didi Chuxing Technology Co.
SoftBank може розраховувати на об'єднання своїх бізнесів у сфері онлайн-таксі з Uber, пише WSJ. Це забезпечило б японській компанії значну частку на азіатському ринку. У 2016 році аналогічне об'єднання відбулося між Uber і Didi.
Раніше повідомлялося, що Uber та «Яндекс» підписали угоду про об'єднання бізнесів з онлайн-замовлення поїздок в Росії, а також в Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Грузії та Казахстані в складі нової компанії. Україна не увійшла в цей перелік.
За умовами угоди, Uber і «Яндекс» інвестують відповідно $225 млн і $100 млн у нову компанію, оцінюючи її в $3,725 млрд.
Як повідомлялося, фонд Softbank має $93 млрд для інвестицій. Кошти будуть спрямовуватися на розвиток інноваційних технологій.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].