У Китаї будують 12-кілометровий високошвидкісний тунель під однією із секцій Великої Китайської стіни – залізниця обʼєднає столицю Пекін та місто Чжанцзякоу, в обох цих містах пройдуть 22-гі Зимові Олімпійські ігри, пише The Economic Times.
Загальна довжина лінії – 174 км. Будівництво залізниці має бути завершено в 2019 році. Поїзди на цій лінії розвиватимуть швидкість до 350 км/год, тому це скоротить час, щоб дістатися з одного міста в інше, до однієї години, замість 3 годин, як раніше.
Глибина тунелю буде варіюватися від 4 метрів до 432 метрів у деяких місцях. Тепер переважна більшість населення затамувала подих у страху, чи не буде вибухами пошкоджено Велику Китайську Стіну.
Ло Духао, головний інженер лінії, пояснює, що при будівництві використовується нова технологія «точних мікровибухів», завдяки якій Стіна не постраждає від вибухів, тому що вони в 2,5 рази слабші, ніж традиційні.
«Я сам спеціально стояв на Великій Стіні під час вибуху, і я його навіть не відчув», – запевняє Дай Лонгжен, заступник головного менеджера лінії Пекін-Чжанцзякоу.
З лютого цього року вже було здійснено 4500 вибухів в рамках будівництва тунелю.
Прямо під Стіною буде споруджена велика і естетично оформлена станція площею 36 тисяч кв.м. – вона залягатиме на глибині 102 метри. За словами Дая Лонгжена, це рекордний розмір і глибина станції.
Як відомо, Велика Китайська Стіна почала споруджуватися ще з 1368 року, і завершилося будівництво аж через 3 століття – в 1644 році. Стіна простягається на довжину 21 тис. км. Щороку близько 4 млн туристів відвідують цю історичну памʼятку архітектури.