«Філіп Морріс Україна», одна з найбільших тютюнових компаній України, оголосила про початок експорту продукції Харківської тютюнової фабрики в Саудівську Аравію і Албанію. Для цих країн українське підприємство буде виробляти більше 10 асортиментних позицій.
Про це повідомляє Інтерфакс.
Харківська тютюнова фабрика виробляє понад 150 асортиментних позицій готової продукції, які, крім України і двох нових ринків, також поставляються в Вірменію, Грузію, Молдову і Японію.
«Сьогодні тютюнова фабрика «Філіп Морріс Україна» в Харкові є повноцінним експортним виробничим хабом компанії для ринків регіону ЕЕМА (країни Східної Європи, Середньої Азії та Африки). Більше 40% вироблених на фабриці сигарет поставляються на зарубіжні ринки», – цитується в повідомленні заступник генерального директора Ігор Крошко.
За його словами, харківська фабрика також виготовляє на експорт різаний тютюн для Єгипту і фільтри для інших виробничих центрів компанії в регіонах ЕЕМА і ЄС.
Як повідомлялося, Philip Morris International Inc. в 2016 році збільшила відвантаження сигарет в Україні на 14,7% в порівнянні 2015 роком – до 22 млрд шт.
Philip Morris International – один з найбільших світових виробників тютюнових виробів. Випускає сигарети більш ніж на 50 фабриках і продає їх в 180 країнах.
В Україні компанія працює понад 20 років. Виробляє продукцію на фабриці в Харківській області.
«Філіп Морріс Україна» реалізує на вітчизняному ринку такі марки сигарет, як Chesterfield, BondStreet, Marlboro, L&M, Parliament і PhilipMorris. З 2016 року Україна стала сьомим ринком світу, де компанія реалізує інноваційну систему нагрівання тютюну IQOS-продукт, який за інформацією компанії, потенційно здатний знизити ризик для здоров'я курця в порівнянні з рівнем ризику в разі продовження куріння традиційних сигарет.
Нагадаємо, що індійський уряд пригрозив Philip Morris «покаранням» за порушення тютюновим гігантом закону про боротьбу з курінням у країні.
Федеральне Міністерство охорони здоров’я Індії направило до компанії офіційного листа, яке було спровоковано розслідуванням, яке проводилось минулого місяця. Згідно з отриманими результатами, тютюнова компанія розгортала маркетингову кампанію в країні, яка була націлена на молодь, що є протизаконним.