Компанія Wal-Mart об’єднається з Google, щоб зайняти своє місце на ринку покупок за допомогою голосу, на якому домінуючу позицію утримує Amazon.com. Про це повідомляє Reuters.
Компанія Google пропонуватиме сотні тисяч товарів Wal-Mart через свою голосову платформу Google Assistant. Як повідомляє голова е-коммерції Wal-Mart Марк Лоре, товари таким чином можна буде купувати з кінця вересня. Крім того Лоре обіцяє надати більш широкий вибір товарів, ніж будь-який роздрібний продавець на цій платформі.
Amazon, чий голосовий помічник Alexa дозволяє робити покупки, має левову долю в індустрії голосової е-коммерції в США. Пристрій компанії Echo займав 72,2% ринку в 2016, в той час як його суперник Google Home – всього 22%.
Wal-Mart розпочав активно себе позиціонувати на цьому ринку, пропонуючи знижки клієнтам, які замовляють товар онлайн, а забирають його в магазині. Крім цього, компанія пропонує безкоштовну дводенну доставку за умови придбання товарів на більше ніж 35%.
Наступного року, Wal-Mart планує збільшити об’єм голосових покупок, для цього буде задіяно близько 4,7 тис магазинів в США.
Але в той же час як Amazon, так і «розумні» динаміки Google користуються популярність, більшість людей в основному використовують її для таких цілей, як телефонні розмови та прослуховування музики.
Як повідомлялось, Україна в 2013 входила до трійки країн з найбільш швидкозростаючими ринками е-коммерції в Європі. У 2015 році його оборот зріс на 32% – до 25 млрд грн., в 2016 – на 52% до 38,5 млрд грн. За прогнозами, у 2017 обсяг електронної комерції збільшиться ще на 30-40%- до 50 млрд