Wal-Mart з Google кидають виклик Amazon
Wal-Mart запустить сервіс голосової покупки своїх товарів
Компанія Wal-Mart об’єднається з Google, щоб зайняти своє місце на ринку покупок за допомогою голосу, на якому домінуючу позицію утримує Amazon.com. Про це повідомляє Reuters.
Компанія Google пропонуватиме сотні тисяч товарів Wal-Mart через свою голосову платформу Google Assistant. Як повідомляє голова е-коммерції Wal-Mart Марк Лоре, товари таким чином можна буде купувати з кінця вересня. Крім того Лоре обіцяє надати більш широкий вибір товарів, ніж будь-який роздрібний продавець на цій платформі.
Amazon, чий голосовий помічник Alexa дозволяє робити покупки, має левову долю в індустрії голосової е-коммерції в США. Пристрій компанії Echo займав 72,2% ринку в 2016, в той час як його суперник Google Home – всього 22%.
Wal-Mart розпочав активно себе позиціонувати на цьому ринку, пропонуючи знижки клієнтам, які замовляють товар онлайн, а забирають його в магазині. Крім цього, компанія пропонує безкоштовну дводенну доставку за умови придбання товарів на більше ніж 35%.
Наступного року, Wal-Mart планує збільшити об’єм голосових покупок, для цього буде задіяно близько 4,7 тис магазинів в США.
Але в той же час як Amazon, так і «розумні» динаміки Google користуються популярність, більшість людей в основному використовують її для таких цілей, як телефонні розмови та прослуховування музики.
Як повідомлялось, Україна в 2013 входила до трійки країн з найбільш швидкозростаючими ринками е-коммерції в Європі. У 2015 році його оборот зріс на 32% – до 25 млрд грн., в 2016 – на 52% до 38,5 млрд грн. За прогнозами, у 2017 обсяг електронної комерції збільшиться ще на 30-40%- до 50 млрд
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].