В США створили електролітак, на якому політ у 18 разів вигідніший, ніж на звичайному

Ще одна перевага літака з електродвигуном – він зовсім безшумний

фото Bye Aerospace

Американська компанія Bye Aerospace сконструювала двомісний електролітак Sun Flyer, витрати електроенергії в якому за одну годину польоту складатимуть всього $3 порівняно з $40 витрат на бензин в літаку з двигуном внутрішнього згоряння. Про це пише портал IEEE Spectrum.

Літак призначений для навчання пілотів, він буде повністю готовий до польотів уже наприкінці цього року, пише видання.

Електродвигун у літака важить всього 20 кг, його можна взятии в руки – порівняно з двигуном внутрішнього згорання, який важчий у 7 разів.

Продуктивність мотора надзвичайно висока – 95% енергії він направляє в роботу і напряму з’єднаний з пропелером, без енергозатратної трансмісії.

Розробники наголошують на дуже низькій вартості польоту.

«Час від часу, якщо ви різко знижуєте ціну товару, ви фактично створюєте абсолютно новий продукт. Подивіться хоча б на суперкомп'ютер вартістю всього $300 доларів у вашій кишені», – пишуть вони.

У кабіні літака можна спокійно розмовляти без навушників – оскільки електродвигун не створює ревіння і вібрації, цей літак – найтихіший у світі.

Двигун живить батарея з 18 650 акумуляторів LG Chem, кожен з яких розміром зі звичайну батарейку АА. Важить батарея 330 кг і видає 18-25 кВт під час польоту і до 80 кВт під час зльоту.

У Bye Aerospace переконані, що напрямок впровадження електрики в авіації надзвичайно вигідний, і з часом на електротягу перейдуть і великогабаритні літаки.

Розробники вважають, що оскільки електролітаки безшумні, незабаром вони зможуть доставляти пасажирів прямо в міста, не створюючи звукових незручностей, і це дасть поштовх для розвитку принципово нової інфраструктури.

Як повідомлялося, німецька компанія Volocopter отримала 25 млн євро ($30 млн) інвестицій на розробку електричного літаючого таксі. А одним з найбільших інвесторів став виробник автомобілів і вантажівок Daimler.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS