Китайський інтернет-гігант Tencent теж долучився до автомобільного сектора

Технологічна компанія разом з автовиробником Guangzhou працюватиме над під’єднаними до інтернету автомобілями

Інтернет-гігант Tencent Holdings та автовиробник Guangzhou Automobile Group домовились про співпрацю стосовно під’єднаних до інтернету автомобілів – стратегічного пакту, який підняв вартість акцій Guangzhou. Про це повідомляє Reuters.

Guangzhou продає автомобілі під торговими марками Trumpchi, Gonow, Changfeng Motor. Крім того, компанія випускає автомобілі Fiat, Honda, Mitsubishi та Toyota на спільних підприємствах.  

Розвиток автомобілів-безпілотників та технологій спричинили шквал альянсів між інтернет-гігантами та автовиробниками. Раніше в цьому році Tencent купила 5% акцій американського автовиробника Tesla за $1,78 млрд.

Tencent та Guangzhou працюватимуть разом над розвитком під’єднаних до інтернету авто та штучного інтелекту, а також вивчатимуть інвестиції в такі галузі, як автоматична електронна комерція, автомобілі на альтернативних видах палива та автострахування.

Guangzhou заявив, що автовиробник налаштований на використання досвіду Tencent в мобільних платежах, соціальних мережах, базах даних та штучному інтелекті. Також інтернет-гігант надасть компанії хмарні сервіси та іншу техпідтримку.

Tencent дещо із запізненням долучився до автомобільного сектору. Гігант електронної комерції Alibaba Holdings має спільне підприємство з шанхайським автовиробником SAIC Motor Corp, в той час як Baidu працює над розробкою автономних автомобілів.

Нагадаємо, Tencent став одним із інвесторів німецького стартапу Lillium із розробки та випуску «літаючих таксі».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS