Новий Apple Watch Series 3 має певні проблеми з мобільним зв’язком – експерти

Apple заявила, що збої в роботі пристрою несуттєві, і вже розробляє ПЗ для їх усунення

скрін-шот Youtube

Компанія Apple визнала, що в нової моделі Apple Watch є проблеми з сім-картою та мобільним зв’язком, повідомляє Fox News за кілька днів до того, як «розумні годинники» мають надійти у продаж в США та інших країнах.

У середу 20 вересня Apple заявила, що проблема зі звʼязком виникає, коли Apple Watch Series 3 – перший годинник від Apple, який використовує сім-картку для стільникового зв'язку, – підʼєднується до «неавторизованих бездротових мереж Wi-Fi без підключення». Apple заявила, що «досліджує проблему, щоб удосконалити ПЗ пристрою».

Apple опублікувала заяву після того, як експерти з The Wall Street Journal і The Verge зіткнулися з проблемами, намагаючись за допомогою «розумного годинника» подзвонити чи зв'язатися з віртуальним помічником Siri.

У рецензіях від New York Times, USA Today та інших видань не повідомлялося про значні проблеми з дзвінками і зв'язком. У T-Mobile US Inc. заявили, що інтенсивно перевірили годинник, і він «добре себе заявив» у стільниковій мережі.

Нагадаємо, 12 вересня Apple представила три нові моделі айфонів – iPhone 8, iPhone 8 Plus та iPhone Х, а також третє покоління Apple Watch, у який тепер буде вбудовано сім-карту для стільникового зв'язку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS