Новий Apple Watch Series 3 має певні проблеми з мобільним зв’язком – експерти
Apple заявила, що збої в роботі пристрою несуттєві, і вже розробляє ПЗ для їх усунення

Компанія Apple визнала, що в нової моделі Apple Watch є проблеми з сім-картою та мобільним зв’язком, повідомляє Fox News за кілька днів до того, як «розумні годинники» мають надійти у продаж в США та інших країнах.
У середу 20 вересня Apple заявила, що проблема зі звʼязком виникає, коли Apple Watch Series 3 – перший годинник від Apple, який використовує сім-картку для стільникового зв'язку, – підʼєднується до «неавторизованих бездротових мереж Wi-Fi без підключення». Apple заявила, що «досліджує проблему, щоб удосконалити ПЗ пристрою».
Apple опублікувала заяву після того, як експерти з The Wall Street Journal і The Verge зіткнулися з проблемами, намагаючись за допомогою «розумного годинника» подзвонити чи зв'язатися з віртуальним помічником Siri.
У рецензіях від New York Times, USA Today та інших видань не повідомлялося про значні проблеми з дзвінками і зв'язком. У T-Mobile US Inc. заявили, що інтенсивно перевірили годинник, і він «добре себе заявив» у стільниковій мережі.
Нагадаємо, 12 вересня Apple представила три нові моделі айфонів – iPhone 8, iPhone 8 Plus та iPhone Х, а також третє покоління Apple Watch, у який тепер буде вбудовано сім-карту для стільникового зв'язку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].