Експерти консалтингового агентства, заснованого Джоном Мерфі в галузі брендингу Interbrand оцінили вартість бренду автомобільного виробника Toyota в $50,291 млрд.
Друге місце зайняв Mercedes-Benz, його Interbrand оцінив в $47,829 млрд. А третє – концерн BMW, чия вартість склала $41,521 млрд.
У топ-10 увійшли японська Honda, у неї оцінка в $22,696 млрд. Американський Ford – $13,643 млрд. Представник корейського автопрому – Hyundai – $13,193 млрд, у німецького Audi – $12 млрд.
Nissan оцінили експерти в $11,534 млрд, Volkswagen – в $ 1,522. Люксовий бренд Porsche – нижче – $10,12 млрд.
А ось інноваційна компанія в галузі машинобудування – американська Tesla зайняла останню сходинку рейтингу. Її оцінили в $4 млрд.