У рейтингу найдорожчих брендів перше місце зайняла Toyota, останнє – Tesla
Люксовий бренд Porsche експерти оцінили нижче, ніж Volkswagen і Nissan

Експерти консалтингового агентства, заснованого Джоном Мерфі в галузі брендингу Interbrand оцінили вартість бренду автомобільного виробника Toyota в $50,291 млрд.
Друге місце зайняв Mercedes-Benz, його Interbrand оцінив в $47,829 млрд. А третє – концерн BMW, чия вартість склала $41,521 млрд.
У топ-10 увійшли японська Honda, у неї оцінка в $22,696 млрд. Американський Ford – $13,643 млрд. Представник корейського автопрому – Hyundai – $13,193 млрд, у німецького Audi – $12 млрд.
Nissan оцінили експерти в $11,534 млрд, Volkswagen – в $ 1,522. Люксовий бренд Porsche – нижче – $10,12 млрд.
А ось інноваційна компанія в галузі машинобудування – американська Tesla зайняла останню сходинку рейтингу. Її оцінили в $4 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].