Пройшло вже більше тижня з тих пір, як на Пуерто-Ріко обрушився ураган «Марія», найсильніший на території США з 1932 року. Стихія спустошила значну частину території, а через дефіцит пального, поставки продуктів харчування, питної води, медичних засобів та будівельних матеріалів ще і досі знаходяться в пору Сан-Хуан. Про це повідомляє CNBC.
Зараз в порту знаходиться близько 10 000 контейнерів із запасами, які належать двом основним суднохідним компаніям, що працюють в порту – Crowley та Tote Marine.
Президент США Дональд Трамп в четвер ухвалив 10-денну відмову від закону Джонса, дозволивши суднам які не належать та не експлуатуються США, доставляти вантажі в Пуерто-Ріко.
Повідомляється, що майданчик компанії Crowley вже перевищує допустиму кількість контейнерів у 3 200 одиниць, а ще більше 400 додаткових контейнерів було доставлено туди ж в четвер. Є імовірність, що контейнери будуть розміщувати просто на пірсі.
Крім проблеми з пошуком місця для зберігання виникло питання як не дати зіпсуватись продуктам та медикаментам – холодильні контейнери потребують більше 2 500 галонів дизпалива на день. Гостро нестача пального відображається і на доставці необхідних товарів до 3,4 млн американців вантажівками.
Федеральне агентство з надзвичайних ситуацій втрутилось для вирішення ситуації, і днями до порту було направлено десятки автоцистерн із пальним. Не залишилось осторонь і Міністерство оборони США. «Бензин починає поступати на автозаправні станції, але не зважаючи на зусилля щодо нормалізації, вони не залишається відкритими більше ніж кілька годин поспіль», – йдеться в останньому повідомленні пентагону.
За останніми даними Міністерства енергетики США, майже 100% острова залишається без електроенергії.