В жовтні 2017 року Ашан Рітейл Україна продав свою долю в українській мережі Фуршет, а саме 20% акцій, якими володів з 2007 року. Покупцем стала інвестиційна компанія VI2-Partners. Про це повідомили в прес-службі Ашан Рітейл Україна
Подібне рішення корелює із глобальною стратегією Ашан Рітейл Україна, що передбачає розвиток мультиформатності під єдиною маркою-вивіскою. Нещодавній викуп магазинів Караван, які поступово перейдуть під марку Ашан тому прямий доказ. Перехід магазинів Караван під вивіску Ашан має зміцнити бренд та його присутність у чотирьох нових містах: Харків, Дніпро, Житомир та Чернівці.
Auchan Holding відзначає зростання своїх результатів за півріччя, продовжуючи трансформувати свої 3 компанії. Планується збільшення консолідованого доходу, без урахування податків: + 2,1% до 26,5 млрд євро, зростання EBITDA: + 1,9% до € 1,07 млрд, зростання операційних прибутків від безперервних операцій: + 4.3% до 326 млн євро, збільшення чистого прибутку за період: + 23,2% до 145 млн євро.