У Китаї тестують поїзди, які будуть рухатися завдяки магнітній подушці

Магнітно-левітаційна лінія дозволяє розвивати надвисокі швидкості

фото Wikipedia

У китайській столиці Пекіні в тестовому режимі запустять першу магнітно-левітаційну лінію, передає інформагентство Сіньхуа.

Ходові випробування для поїздів на магнітній подушці (маглевів) S1 з нульовим навантаженням проходять на середньо- і низькошвидкісній залізничної лінії.

Наприкінці року лінія, що з'єднує станції Шічан і Цзіньаньцяо, буде здана в тестову експлуатацію, що дозволить помітно покращити ситуацію з транспортною доступністю району Меньтоугоу на заході Пекіна.

Наголошується, що магнітно-левітаційна лінія S1 є ексклюзивною інтелектуальною розробкою Китаю. Загальна протяжність – 10,2 км. На ній буде обладнано 8 підвісних станцій.

Маглев складається з 6 вагонів з сумарною пасажиромісткістю 1032 пасажира. Максимальна швидкість руху – 80 км/год.

Поїзд на магнітній подушці, або маглев – це поїзд, який утримується над полотном дороги, рухається і керується силою електромагнітного поля. Такий поїзд, на відміну від традиційних, у процесі руху не торкається поверхні рейки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS